Інтерактивний додаток
2-й клас
21.05 / 22.05 / 23.05 Lesson 3
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування навичок усної взаємодії.
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування навичок усної взаємодії.
1) Let's sing
1) Let's sing
2) At the beach 👉👉👉GAME
3) SВ - 80p. AB - 80p.
4) Let's sing
5) Write down in your notebook (доповніть речення та запишіть їх у зошити з маленькими малюнками )
Wednesday , the 21st of May
HomeworkRrJj
- Let`s eat an ice cream!🍧
- Good idea!- Let`s ...- I`m not sure.- Let`s ...- Sorry, I don`t want to.
Wednesday , the 21st of May
Homework
Homework
Rr
Jj
- Let`s eat an ice cream!🍧
- Good idea!
- Let`s eat an ice cream!🍧
- Good idea!
- Let`s ...
- I`m not sure.
- Let`s ...
- Sorry, I don`t want to.
20.05 / 21.05 Lesson 2
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування писемного продукування.1) Let's sing
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування писемного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 79p. AB - 79p.3) let's sing4)!!! вивчіть діалогLet`s .... (Давай...)
Good idea!- Хороша ідея.🤩
I`m not sure. - Я не впевнений.🤔
Sorry, I don`t want to.- Вибач, я не хочу.😕
👉👉👉АУДІОДОДАТОК
3) let's sing
4)!!! вивчіть діалог
Let`s .... (Давай...)Good idea!- Хороша ідея.🤩
I`m not sure. - Я не впевнений.🤔
Sorry, I don`t want to.- Вибач, я не хочу.😕
👉👉👉АУДІОДОДАТОК
19.05 / 20.05 Lesson 1
Тема : На пляжі. Формування лексичних навичок.
Тема : На пляжі. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) SВ - 78p. AB - 78p.
3) let's sing4) At the beach 👉👉👉GAME
5) Write down in your notebook (вставте пропущені літери та запишіть слова в звичайний зошит)
Tuesday, the 20th of May
HomeworkBb
Beach
swi_ in the se_
p_int a p_ctu_e
ea_ an ice cre_m
cat_h a fi_ _
ta_e a p_oto
lis_en to _ _sic
l_ok for s_ells
mak_ a sa_dc_stle
Homework
Bb
Beach
swi_ in the se_
p_int a p_ctu_e
ea_ an ice cre_m
cat_h a fi_ _
ta_e a p_oto
lis_en to _ _sic
l_ok for s_ells
mak_ a sa_dc_stle
Beach
swi_ in the se_
p_int a p_ctu_e
ea_ an ice cre_m
cat_h a fi_ _
ta_e a p_oto
lis_en to _ _sic
l_ok for s_ells
mak_ a sa_dc_stle
12.05 / 13.05 Lesson 1
Тема : Погані яблука. Фонікс. Формування умінь писемного продукування.
Тема : Погані яблука. Фонікс. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) let`s speak 😉😉😉 - Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is.......now.- What spring months do you know? - March,...,.... are spring months.- What month is it now? - It is.......now.- What's the weather like today? - It is.....- What day is it today? - It is...... today.
3) SВ - 75p. AB - 75p.
4) let's sing
5)Write down in your notebook (поставте букви в правильній послідовності та запишіть словосполучення в звичайний зошит)
5)Write down in your notebook (поставте букви в правильній послідовності та запишіть словосполучення в звичайний зошит)
Monday, the 12th of MayHomework
SsAmusement park
Ss
Amusement park
👉👉👉Amusement park
07.05 / 08.05 / 09.05 Lesson 3
Тема : Парк розваг. Погані яблука. Формування умінь зорового сприймання.
Тема : Парк розваг. Погані яблука. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let`s sing a song2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is.......now.- What spring months do you know? - March,...,.... are spring months.- What month is it now? - It is.......now.- What's the weather like today? - It is.....- What day is it today? - It is...... today.
3) a poem
4) SВ - 74p. AB - 74p.5)Write down in your notebook
5)Write down in your notebook
worm - черв'як
Thursday, the 8th of MayClasswork
Ww
worm
-How many worms can you see?
-I can see...🐛🐛🐛🐛 worms.
6) the interesting task (цікавe завдання) let's make an apple
Фото робіт надсилайте у спільноту
- виріжте дві половинки яблука, листочок
- черв`ячка зробіть з "гармошки"
- підпишіть одну сторону -sweet apple (солоденьке яблуко), і другу -bad apple (погане яблуко)
- I`d like to eat a sweet apple.
Ww
worm
-How many worms can you see?
-I can see...🐛🐛🐛🐛 worms.
6) the interesting task (цікавe завдання)
worm
-How many worms can you see?
-I can see...🐛🐛🐛🐛 worms.
6) the interesting task (цікавe завдання)
let's make an apple
Фото робіт надсилайте у спільноту
Фото робіт надсилайте у спільноту
- виріжте дві половинки яблука, листочок
- черв`ячка зробіть з "гармошки"
- підпишіть одну сторону -sweet apple (солоденьке яблуко), і другу -bad apple (погане яблуко)
- I`d like to eat a sweet apple.
06.05 / 07.05 Lesson 2
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
2) What would you like?👉👉👉GAME3) вчимося читати буквосполучення "oo"
4) It is time for reading!!!!
5) Let's sing
6) AB- 95p.
6) AB- 95p.
7) Let`s read! Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК
05.05 / 06.05 Lesson 1
Тема : Улюблені розваги.Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Улюблені розваги.Формування умінь сприймання на слух.
1) let`s speak 😉😉😉 - Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is.......now.- What spring months do you know? - March,...,.... are spring months.- What month is it now? - It is.......now.- What's the weather like today? - It is.....- What day is it today? - It is...... today.
1) let`s speak 😉😉😉
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you!
- What season is it now?
- It is.......now.
- What spring months do you know?
- March,...,.... are spring months.- What month is it now?
- It is.......now.
- What's the weather like today?
- It is.....
- What day is it today?
- It is...... today.
2) Grammar Question words ( питальні слова)What...?- Що...?Where...?- Де...?Who...?- Хто...?When...?- Коли...?Why...?- Чому...?How...?- Як...?How many...?- Скільки..?
2) Grammar Question words ( питальні слова)
What...?- Що...?
Where...?- Де...?
Who...?- Хто...?
When...?- Коли...?
Why...?- Чому...?
How...?- Як...?
How many...?- Скільки..?
3) SВ - 73p. AB - 73p.
Tuesday, the 6th of MayClassworkExercise 1,p.73
4) Let`s sing a song
4) Let`s sing a song
5) Write down in your notebook
(запишіть 3 запитання + відповіді)
Tuesday, the 5th of MayHomeworkQqquestion- What is your name?- My name is...- How old are you?- I am ...- Where are you from?- I am from Ukraine💙💛
6) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 8 травня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
01.05 Lesson 3
Тема : Дозвілля у парку розваг. Формування умінь усного продукування
Тема : Дозвілля у парку розваг. Формування умінь усного продукування
1) Let's sing2) Amusement park 👉👉👉GAME
1) Let's sing
2) Amusement park 👉👉👉GAME
3) SВ - 72p. AB - 72p.
5) Let`s sing a song
6) Choose the correct answer (оберіть правильний варіант)👉👉👉 He'd like to...!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
6) Choose the correct answer (оберіть правильний варіант)
👉👉👉 He'd like to...
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
30.04 Lesson 2
Тема : Похід до парку розваг. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) Amusement park 👉👉👉GAME3) SВ - 71p. AB - 71p.
4) Let`s sing a song5) - What would you like? (Що б ти хотів?) - I'd like to ....- Я хотів би.... - I'd like to eat a banana.- Я хотів би з'їсти банан.👉👉👉GAME
6) Write down in your notebook (cкладіть 4 речення та запишіть в звичайний зошит)
Wednesday, the 30th of AprilHomework
Ll
lemonadeExercise 1, p.711) I`d like...
2)
3)
4)
lemonade
2)
3)
4)
23.04 / 24.04 / 25.04 Lesson 3
Тема : Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми "Природа"
1) Let's sing
2) Let`s learn the poem
Літо, літо
Час розваги
Біг під сонцем
До засмаги 😆😆😆
Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво
Для прохолоди🍦🍨🍧
3) Write down in your notebook (запишіть у зошит)
Thursday, the 24th of AprilClasswork4) Let's sing5) перегляньте мультик про свинку Пеппу та пограйте гру, даючи відповіді на запитання👉👉👉GAME
22.04 / 23.04 Lesson 2
Тема : Погода. Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
наліпки-розмальовки можете намалювати та прикрасити свій зошит
(5см х 8см)
2) - And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is...
sunny- сонячно partly cloudy- мінлива хмарністьcloudy- хмарно rainy - дощова погода windy - вітряно snowy - сніжить stormy - штормова погода cold - холодно hot - спекотно warm - тепло- What's the weather like in Kyiv? -It is...-What's the weather like in Vinnytsia?-It is...
3) 👉👉👉👉 KAHOOT4) Write down in your notebook (запишіть у зошит)
- What's the weather like in Kyiv? -It is...
-What's the weather like in Vinnytsia?-It is...
3) 👉👉👉👉 KAHOOT
4) Write down in your notebook (запишіть у зошит)Wednesday, the 23rd of AprilHomework
WwweatherIt is spring now.March, April, May are spring months.It is sunny and warm in spring.
21.04 / 22.04 Lesson 1
Тема : Пори року та одяг. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
1) Let's sing
👉👉👉 WARMING UP
2) let`s repeat the clothes (повторюємо назви одягу)👉👉👉GAME- What do you put on (wear) in spring? (Що ти одягаєш весною?) - I put on a dress in spring. (Я одягаю сукню весною)
2) let`s repeat the clothes (повторюємо назви одягу)
👉👉👉GAME
- What do you put on (wear) in spring? (Що ти одягаєш весною?)
- I put on a dress in spring. (Я одягаю сукню весною)
3) SВ - 96p.
👉👉👉GAME
4) Write down in your notebook (запишіть у зошит речення, вставляючи назви одягу) Tuesday, the 22nd of April
Homework
CcclothesI put on..............in spring.I put on..............in summer.I put on..............in autumn.I put on..............in winter.
4) Write down in your notebook (запишіть у зошит речення, вставляючи назви одягу)
Tuesday, the 22nd of April
Homework
Cc
Homework
Cc
clothes
I put on..............in spring.
I put on..............in summer.
I put on..............in autumn.
I put on..............in winter.
14.04 / 15.04 Lesson 1
Тема : Пори року. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) let`s start to learn new topic "Seasons" (розпочинаємо вивчення нової теми "Пори року")
Spring- весна
Summer- літо
Autumn- осінь
Winter- зима
3) learn the poem (вивчіть вірш)
Spring- весна
Summer- літо
Autumn- осінь
Winter- зима
3) learn the poem (вивчіть вірш)
4) SВ - 84p. AB - 84p.
5) Write down in your notebook (доповніть речення)
5) Write down in your notebook
(доповніть речення)
Monday, the 14th of AprilHomework
I can swim in...I can make a snowman in...The trees are yellow in...It is hot and sunny in...The trees are blooming in...
I can swim in...
I can make a snowman in...
The trees are yellow in...
It is hot and sunny in...
The trees are blooming in...
6) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар, де будемо фіксувати нашу пору року та місяці. Роздрукуйте або намалюйте 4 пори року , в центрі в чотирьох луночках підпишіть назви пір року, а поряд запишіть відповідні місяці. В центрі прикріпіть стрілку, щоб вона рухалася (можна використати 2см використаної пасти, або скрутити гвинтом та гайкою, підклавши з двох сторін картон)
6) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар, де будемо фіксувати нашу пору року та місяці.
Роздрукуйте або намалюйте 4 пори року , в центрі в чотирьох луночках підпишіть назви пір року, а поряд запишіть відповідні місяці.
В центрі прикріпіть стрілку, щоб вона рухалася (можна використати 2см використаної пасти, або скрутити гвинтом та гайкою, підклавши з двох сторін картон)09.04 / 10.04 Lesson 3
Тема : Тварини. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 103p.
2) SВ - 103p.
Friday, the 11th of AprilClasswork
3) Let's sing
4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). TestЗавдання доступні до 11 квітня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
08.04 / 09.04 Lesson 2
Тема : Допоможи друзям. Формування умінь зорового сприймання.
Тема : Допоможи друзям. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing
2) Let`s learn a poem
3) SВ - 94p.
Wednesday, the 9th of April
Classwork
Classwork
👉👉👉 GAME
5) Let's sing
7) 👉👉👉 GAME
07.04 / 08.04 Lesson 1
Тема : Групи тварин. Формуваня умінь усної взаємодії.
Тема : Групи тварин. Формуваня умінь усної взаємодії.
1) Let`s sing
2) learn a poem
3) SВ - 69p.
AB - 69p.
4) Let's sing
5) Let's read!grass - трава spend time- проводити часcalf - теля husband - чоловік cute - милий farm- ферма strong - сильнийbull - бик busy - зайнятий
👉👉👉Аудіододаток
02.04 / 03.04/ 04.04 Lesson 2
Тема : Види тварин.Формування лексичних навичок.
Тема : Види тварин.Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) a poem
3) SВ - 68p.
AB - 68p.
4) Let's sing
5) Describe the animal (опиши тварину !!!!Усно)
It is a big animal with a long tail.It is a reptile.What animal is it?
It is a big animal.It is a mammal.It is white and black.What animal is it?
6) Animal groups 👉👉👉 GAME
01.04 / 02.04 Lesson 2
Тема : Попроси допомоги.Фонікс. Формування умінь усного продукування.
Тема : Попроси допомоги.Фонікс. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) a poem
2) What animal is it? 👉👉👉 GAME
3) Write down in your notebook
3) Write down in your notebook
Tuesday, the 1st of AprilClassworkBingoSheep, cow, ...
👉👉👉ANIMALS
4) SВ - 67p.
AB - 67p.
31.03 / 01.04 Lesson 1
Тема : Ми заблукали! Формування умінь зорового сприймання.
Тема : Ми заблукали! Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing
2) a poem
3) Match the descriptions with the pictures ( поєднайте опис тварини з малюнком)tummy - животикfur - хутро👉👉👉ANIMALS
4) !!!Усно опишіть свою улюблену тварину за зразком
CowThis is a big cow.It is black and white.The cow has got a long tail, four legs and a big nose. Its eyes are black.It likes grass(траву).I like it very much.
5) SВ - 66p.
AB - 66p.
6) Let's sing
19.03 / 20.03 /21.03 Lesson 3
Тема : Опис свійської тварини. Формування умінь писемного продукування.
Тема : Опис свійської тварини. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) Learn a poem
3) SВ - 65p.
AB - 65p.
1) Let's sing
4) !!!Намалюйте та усно опишіть свою улюблену тварину за зразкомCowThis is a big cow.It is black and white.The cow has got a long tail, four legs and a big nose. Its eyes are black.It likes grass(траву).I like it very much.Chicken...It likes corn (кукурудзу).Rabbit...It likes grass(траву).Sheep...It likes grass(траву).Horse
...It likes grass and corn(траву + кукурудзу).
...
It likes grass and corn(траву + кукурудзу).
18.02 / 19.02 Lesson 2
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
2) Learn a poem
2) Learn a poem
3) Check h/w
4) Animals 👉👉👉 GAME
4) Animals 👉👉👉 GAME
5) Let's sing6) вчимося читати буквосполучення "sh"- "ch"7) AB- 93p.
8) Animals 👉👉👉GAME
17.03 / 18.03 Lesson 1
Тема : Впізнай тварину по звукам. Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Впізнай тварину по звукам. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's sing
let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is ... now.- What spring months do you know? - March, April, May are spring months.- What month is it now? - It is ... now.- What's the weather like today? - It is ...- What day is it today? - It is ... today.- Where are you from? - I am from Ukraine. - Where do you live? - I live in Vinnytsia.- What is your favourite transport? - It`s ...- What sport do you like doing? - I like playing ...- What is your favourite domestic animal? - It`s ...
2) Grammar
There are / There is 👉👉👉 GAME 3) AB: Ех. 2, р.63
There are / There is 👉👉👉 GAME
3) AB: Ех. 2, р.63
4) What is it ?
5) SВ - 64p.
AB - 64p.
6) Let's sing7) Write down in your notebook (запишіть в звичайні зошити 2 речення в однині та 2 речення в множині)
Tuesday, the 18th of MarchHomeworkThere is ...There is ...There are ...There are ...
05.03 / 06.03 / 07.03 Lesson 3
Тема : У селі. Формування лексичних навичок.
Тема : У селі. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
Warming up 👉👉👉 GAME
2) Let`s learn the poem (вчимо вірша)
3) SВ - 62p.
AB - 62p.
4) Let's sing
6) Write down in your notebook (розгадайте 8 слів та запишіть їх в звичайні зошити по рядочку)
Friday, the 7th of MarchHomework
04.03 / 05.03 Lesson 2
Тема : Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу з теми "Відпочинок та дозвілля". Діагностувальна робота
Тема : Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу з теми "Відпочинок та дозвілля". Діагностувальна робота
1) Let's sing
let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is ... now.- What spring months do you know? - March, April, May are spring months.- What month is it now? - It is ... now.- What's the weather like today? - It is ...- What day is it today? - It is ... today.- Where are you from? - I am from Ukraine. - Where do you live? - I live in Vinnytsia.- What is your favourite transport? - It`s ...- What are you doing? - I`m driving a ...- What sport do you like doing? - I like playing ...
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
TRANSPORT 👉👉👉 GAME
TRANSPORT 👉👉👉 GAME
3) Діагностувальна робота
3) Діагностувальна робота
03.03 / 04.03 Lesson 1
Тема : Моя улюблена спортивна гра. Формування умінь усного продукування.1) Let's sing
Тема : Моя улюблена спортивна гра. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) Let`s learn the poem (вчимо вірша) ( АВ: Ех.1, 61р.)!!! хлопчики вчать перший стовпчик!!! дівчатка вчать другий стовпчик
3) SВ - 102p.
3) SВ - 102p.
4) Let`s sing
4) Let`s sing
5) АВ - 61р.6) Let's recall the words (повторюємо слова) Sport 👉👉👉 GAME
TRANSPORT 👉👉👉 GAME
26.02 / 27.02 / 28.02 Lesson 3
Тема : Час вікторини.Формування умінь усного продукування.
Тема : Час вікторини.Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
1) Let's sing
2) 👉👉👉 GAME3) Let`s check your homework
On Monday, they play basketball.On Tuesday, they play tennis.On Wednesday, they play soccer.On Thursday, they have a running race.
On Monday, they play basketball.
On Tuesday, they play tennis.
On Wednesday, they play soccer.
On Thursday, they have a running race.
On Friday, they go bowling.On Saturday, they play baseball.On Sunday, they play rugby.
On Friday, they go bowling.
On Saturday, they play baseball.
On Sunday, they play rugby.
4) SВ - 61p. AB - 61р.
!!! Відповіді до вікторини запишіть в звичайний зошит
Friday, the 28th of FebruaryClassworkQuiz Time1)2)3)4)5)6)7)8)
5) Let's sing6) Let`s learn the poem (вчимо вірша) ( АВ: Ех.1, 61р.)!!! хлопчики вчать перший стовпчик!!! дівчатка вчать другий стовпчик
25.02 / 26.02 Lesson 2
Тема : Спорт. Формування умінь сприймання на слух.1) Let's sing2) 👉👉👉 GAME3) RIDDLE (загадка)I have a little brother, his name is George,He loves his toy that makes a roar!We have great fun, we run and dig,But who am I? A little…?Sports Day👉👉👉GAME4) Let's sing5) Write down in your notebook Wednesday, the 26th of February
Тема : Спорт. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's sing
2) 👉👉👉 GAME
3) RIDDLE (загадка)
I have a little brother, his name is George,
He loves his toy that makes a roar!
We have great fun, we run and dig,
But who am I? A little…?
Sports Day👉👉👉GAME
4) Let's sing
5) Write down in your notebook
Wednesday, the 26th of February
Classwork
Baseball, tennis, running race, rugby, bowling, soccer(football), basketballOn Monday, they play basketball.On Tuesday, they play ...On Wednesday, they play...On Thursday, they have...
Baseball, tennis, running race, rugby, bowling, soccer(football), basketball
On Monday, they play basketball.
On Tuesday, they play ...
On Wednesday, they play...
On Thursday, they have...
24.02 / 25.02 Lesson 1
Тема : Спортивне дозвілля. Формування умінь писемного продукування.1) Let's sing
Тема : Спортивне дозвілля. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) dialogue (підставте свої види спорту)
3) SВ - 93p.
Tuesday, the 25th of FebruaryClasswork
4) Let`s sing
4) Let`s sing
5) перегляньте мультик про свинку Пеппу та пограйте гру, даючи відповіді на запитання1 - running2 - jumping3 - relay(естафета)4 - the tag of war(перетягування каната)6) Peppa Pig. Sports Day👉👉👉GAME
1 - running
2 - jumping
3 - relay(естафета)
4 - the tag of war(перетягування каната)
19.02 / 20.02 / 21.02 Lesson 3
Тема : Спортивні змагання. Нагороди. Формування умінь усної взаємодії.1) Let's sing
Тема : Спортивні змагання. Нагороди. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) Name all the sports you heard in the video (назвіть усі види спорту, які ви почули у відео)
1) swimming2) tennis3) football4) baseball5) volleyball6) soccer7) table tennis- What is your favourite sport?- I like playing ... , because it`s great / fun/ easy.But I don`t like playing ... , because it`s boring / difficult.
1) swimming
2) tennis
3) football
4) baseball
5) volleyball
6) soccer
7) table tennis
- What is your favourite sport?
- I like playing ... , because it`s great / fun/ easy.
But I don`t like playing ... , because it`s boring / difficult.
Friday, the 21st of FebruaryClasswork
3) SВ - 59p. AB - 59р.Trophy4) намалюйте свій кубок, додаючи символ вашого виду спорту. Напишіть на зворотній стороні опис за зразком👇👇👇❗❗❗ Кубок малюєте (роздрукoвуєте), вирізаєте по контуру та ставите в файлик. Роботу принесете в школу, коли ми вийдемо на офлайн навчання.
This is my trophy. It is yellow.It`s very big and beautiful. It`s a trophy for ...
4) намалюйте свій кубок, додаючи символ вашого виду спорту. Напишіть на зворотній стороні опис за зразком👇👇👇
❗❗❗ Кубок малюєте (роздрукoвуєте), вирізаєте по контуру та ставите в файлик. Роботу принесете в школу, коли ми вийдемо на офлайн навчання.
This is my trophy.
It is yellow.
It`s very big and beautiful.
It`s a trophy for ...
18.02 / 19.02 Lesson 2
Тема : Моє дозвілля. Формування умінь письмового продукування1) Let's sing
Тема : Моє дозвілля. Формування умінь письмового продукування
1) Let's sing
2) - What sport do you like doing ? - I like playing football, because it`s great. But I don`t like playing table tennis, because it`s boring.3) Write down in your notebook
2) - What sport do you like doing ?
- I like playing football, because it`s great.
But I don`t like playing table tennis, because it`s boring.
3) Write down in your notebook
Wednesday, the 19th of FebruaryClasswork
4) KAHOOT!!! 👉👉👉GAME
5) складіть з букв слова та запишіть їх у зошити по одному рядку SPORT 👉👉👉 GAME
5) складіть з букв слова та запишіть їх у зошити по одному рядку
SPORT 👉👉👉 GAME
Wednesday, the 19th of FebruaryHomeworktennis ... ... ...volleyball ... ... ...
17.02 / 18.02 Lesson 1
Тема : Улюблена спортивна гра. Формування умінь усної взаємодії.1) Let's sing
Тема : Улюблена спортивна гра. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) dialogue (підставте свої види спорту)
3) SВ - 58p. AB - 58р.
Tuesday, the 18th of FebruaryClasswork ⚽ 🎾 🏀 🏐Jenny 😃Ian
4) Let's sing
4) Let's sing
12.02 / 13.02 /14.07 Lesson 3
Тема : Фонікс. Формування умінь усного продукування.1) Let's sing2)вчимося читати буквосполучення "o"- "oa"
Тема : Фонікс. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2)вчимося читати буквосполучення "o"- "oa"
3) SВ - 56-57p. AB - 57р.
6) Write down in your notebook
6) Write down in your notebook
(запишіть рядочок розгаданого слова та складіть з ним речення)
Friday, the 14th of FebruaryHomework... ... ... ... ...I like playing ...
11.02 / 12.02 Lesson 2
Тема : Граємо у футбол. Формування умінь зорового сприймання.1) Let's sing
Тема : Граємо у футбол. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing
2) Let`s learn a poem
3) dialogue
4) SВ - 56-57p. AB - 56р.
5) прослухайте та оберіть відповідний малюнокcooking - готуватиwatching TV - дивитися телевізорcollecting stamps - колекціонувати маркиtaking photos - фотографуватиplaying chess - грати в шахи
5) прослухайте та оберіть відповідний малюнок
cooking - готувати
watching TV - дивитися телевізор
collecting stamps - колекціонувати марки
taking photos - фотографувати
playing chess - грати в шахи
Якщо ви виконали електронну вправу з рухомими завданнями, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
Якщо ви виконали електронну вправу з рухомими завданнями, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
10.02 / 11.02 Lesson 1
Тема : Футбольний клуб. Формування умінь усного продукування.1) Let's sing
Тема : Футбольний клуб. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) Let's sing3) SВ - 55p. AB - 55р.👉👉👉 Ex.1, p.55
4) Write down in your notebookTuesday, the 11th of FebruaryHomeworkfootballhockeyI like playing badminton. Me too.😊I like plaing baseball. I don`t.😟
5) виразно читати діалог з робочого зошита ( Ex.1, p.55)
5) виразно читати діалог з робочого зошита ( Ex.1, p.55)
05.02 / 06.02/ 07.01 Lesson 3
Тема : Спортивні ігри. Формування умінь сприймання на слух.1) Let's sing2) - What is your favourite sport? - My favourite sport is golf.3) SВ - 54p. AB - 54р.
Тема : Спортивні ігри. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's sing
2) - What is your favourite sport?
- My favourite sport is golf.
3) SВ - 54p.
AB - 54р.
4) Write down in your notebook
4) Write down in your notebook
(Намалюйте в звичайних зошитах м'яч з написом "ball" та допишіть перші частини слів. Можете дописати свої слова. )
Friday, the 7th of FebruaryHomework
04.02 / 05.02 Lesson 2
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is.......now.- What winter months do you know? - December, January, February are winter months.- What month is it now? - It is.......now.- What's the weather like today? - It is.....- What day is it today? - It is...... today.
2) 👉👉👉WORDS Write down in your notebook
(виконайте завдання на роздруківці)
3)вчимося читати буквосполучення "ee"- "ea"
4) It is time for reading!!!!
beet - буряк
dig- копати
seed - насіння
deep - глибокий
leaf - листок
meal - їжа
Надішліть відео, чи аудіо звіт до спільноти
Надішліть відео, чи аудіо звіт до спільноти
👉👉👉АУДІОДОДАТОК
5) Let's sing
6) AB- 94p.
6) AB- 94p.
03.02 / 04.02 Lesson 1
Тема : Спортивні розваги. Формування умінь усної взаємодії.
Тема : Спортивні розваги. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let`s sing
2) Name the new sports (назвіть нові види спорту)bowling - боулінгrugby - футбол( американський)golf - гольфsoccer - футбол
2) Name the new sports (назвіть нові види спорту)
bowling - боулінг
rugby - футбол( американський)
golf - гольф
soccer - футбол
3) Let`s sing
- What do you like?
4) SВ - 53p. AB - 53р.fun - веселоgreat - чудовоdifficult - складноboring - нудноeasy - легко
4) SВ - 53p.
AB - 53р.
fun - весело
great - чудово
difficult - складно
boring - нудно
easy - легко
5) Write down in your notebook
5) Write down in your notebook
(запишіть 5 речень за зразком Впр.3, 53ст.)
Monday, the 3d of February
Homework
Homework
Exercise 3, p.53
1. Flying a kite is fun.2. Playing table tennis is ...3.4.5.
30.01 / 31.01 Lesson 3
Тема : Спортивний клуб. Формування лексичних навичок.
Тема : Спортивний клуб. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) SВ - 52p. AB - 52р.3) Let's sing
2) SВ - 52p.
AB - 52р.
3) Let's sing
4) 👉👉👉 SPORT5) виконайте завдання на роздруківці
28.01 / 29.01 Lesson 2
Тема : Транспорт. Формування зорового сприймання. Проектна робота
1) Let`s sing
2) SВ - 101p.Речення та слова запишіть в простий зошит Wednesday, the 29th of January Classwork3) PROJECTНамалюйте свій улюблений вид транспорту + у віконечку наклейте своє фото (або намалюйте), на зворотньому боці сторінки опишіть транспорт за зразком 👇👇👇My favourite transportLook! This is a helicopter.It is big and red.I am flying a helicopter now.Oh, it's great!It is my favourite transport.
2) SВ - 101p.
Речення та слова запишіть в простий зошит
Wednesday, the 29th of January
Classwork
3) PROJECT
Намалюйте свій улюблений вид транспорту + у віконечку наклейте своє фото (або намалюйте), на зворотньому боці сторінки опишіть транспорт за зразком 👇👇👇
My favourite transport
Look! This is a helicopter.
It is big and red.
I am flying a helicopter now.
Oh, it's great!
It is my favourite transport.
4) Let`s sing
27.01 / 28.01 Lesson 1
Тема : Вимірюємо предмети навкруги. Формування умінь усного продукування.
1) Let`s sing
2) Name the new types of transport (назвіть нові види транспорту)ferry - паромcable car - канатна дорогаtruck - вантажівка3) SВ - 50-51p. AB - 50-51p.
2) Name the new types of transport (назвіть нові види транспорту)
ferry - паром
cable car - канатна дорога
truck - вантажівка
3) SВ - 50-51p.
AB - 50-51p.
4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 30 січня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
22.01 / 23.01 Lesson 3
Тема : Подорож на автобусі. Фонікс. Формування умінь сприймання на слух
1) Let`s sing
2) What are you doing?3) SВ - 48-49p. AB - 48-49p.4) Поставте літери в правильній послідоності👉👉👉Transport
21.01 / 22.01 Lesson 2
Тема : Веселий транспорт. Формування умінь зорового сприймання
1) Let`s sing
2) learn a poem
3) You favourite type of 👉👉transport 💓
4) SВ - 47p. AB - 47p.- What are you doing? (Що ти робиш?) - I am flying a helicopter.- Are you driving a taxi?(Ти водиш таксі?) - Yes, I am. / No, I'm not.
5) Let's sing
6) Write down in your notebook(доповніть речення та запишіть у звичайний зошит)
Wednesday, the 22nd of JanuaryHomework
20.01 / 21.01 Lesson 1
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is ... now.- What winter months do you know? - December, January, February are winter months.- What month is it now? - It is ... now.- What's the weather like today? - It is ...- What day is it today? - It is ... today.- Where are you from? - I am from Ukraine. - Where do you live? - I live in Vinnytsia.- What is your favourite transport? - It`s ...- What are you doing? - I`m driving a ...
2) вчимося читати літеру "Uu"в закритому складі
3) It is time for reading!!!!
Tuesday, the 21st of January
Classwork
We play with a bug.We play with a nut.We play with a big bug.
We play with a bug.
We play with a nut.
We play with a big bug.
4) Let's sing
5) AB- 92p.jug - глечикplum - сливаbug - жукtub - ваннаTest 5+6
Wednesday, the 5th of March TestListening1) 1 V 2) 1 b) 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6
Reading and Writing123456789101112
5) AB- 92p.
jug - глечик
plum - слива
bug - жук
tub - ванна
Test 5+6
Wednesday, the 5th of March
Test
Listening
1) 1 V 2) 1 b)
2 2
3 3
4 4
5 5
6 6
Reading and Writing
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12








































Немає коментарів:
Дописати коментар