Інтерактивний додаток
3-й клас
01.06 Lesson 2Тема :Фонікс. Діагностувальна робота.
Повторення за II семестр та за рік.
1) Рhonics ar2) АВ - 96p.
3) Let's recall the words
4) Діагностувальна робота
5) let's sing
31.05 Lesson 1Тема : Гра-вікторина. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі "Щоденні обов'язки".
Tuesday, the thirty-first of MayClasswork
27.05 Lesson 3
Тема : Щоденні обов'язки. Закріплення знань.
1) - What do you do every day?
2) SВ - 105p.
Friday, the twenty-seventh of MayClassworkEx.2, p.105
1 23456
3) AB- 87p.(поспівайте пісеньку + відзначте правильну відповідь)
25.05 Lesson 2
Тема : Я здоровий! Формування навичок усної взаємодії. Проектна робота.
1) - What do humans need to stay healthy?
2) SВ - 84-85p. АB - 84-85p.
24.05 Lesson 1
Тема : Розкодування. Фонікс. Формування навичок писемного продукування.
1) Let`s learn the poem
Літо, літо
Час розваги
Біг під сонцем
До засмаги 😆😆😆
Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво
Для прохолоди🍦🍨🍧
2) SВ - 82-83p. АB - 83p.
Tuesday, the twenty-fourth of MayClasswork
3)
20.05 Lesson 3
Тема : Скарб. Формування навичок усної взаємодії.
1) - What time is it now?
Давайте разом візьмемо участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 20 квітня 22:00
Давайте разом візьмемо участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 20 квітня 22:00
Натисніть посилання👉👉👉Тест
2) SВ - 82-83p.
АB - 82p.
18.05 Lesson 2
Тема : Тижневі плани. Формування навичок писемного продукування.
1)Let`s sing
2) SВ - 81p.
АB - 81p.
Wednesday, the eighteenth of May Homework
17.05 Lesson 1Тема : Робочий день. Формування навичок усної взаємодії.1) - What time is it now?2)Let`s check your h/t3) SВ - 80p. АB - 80p.4) -What do you do at this time? (побудуйте речення про те, що ви робите в цю годину з новими словосполученнями)
Wednesday, the eighteenth of May
Homework
2)Let`s check your h/t
3) SВ - 80p.
АB - 80p.
4) -What do you do at this time? (побудуйте речення про те, що ви робите в цю годину з новими словосполученнями)
13.05 Lesson 3Тема : Годинник. Формування навичок усного продукування.
1) - Does your dad do the shopping?2) SВ - 79p. АB - 79p.
11.05 Lesson 2Тема : Щоденні обов'язки. Формування лексичних навичок. 1)Let`s sing 2) SВ - 78p. АB - 78p.
2) SВ - 79p.
АB - 79p.
2) SВ - 78p.
АB - 78p.
10.05 Lesson 1Тема :Систематизація та узагальнення знань. Діагностувальна робота.
1) Let's recall the words
2) Діагностувальна робота
06.05 Lesson 3
2) Діагностувальна робота
06.05 Lesson 3
Тема : Продукти харчування. Формування навичок усної взаємодії.
1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)
2) Let's read!
04.05 Lesson 2
04.05 Lesson 2
Тема : Давайте готувати! Формування навичок зорового сприймання. 1)Let`s sing a song
03.05 Lesson 1Тема : Моя улюблена страва. Формування навичок усного продукування.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
2) Let's sing
29.04 Lesson 3Тема : Улюблена страва моєї родини. Формування навичок усної взаємодії.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
2) Let's sing- What can we cook for breakfast?
3) SВ - 76p. АB - 76p.Friday, the twenty-ninth of April ClassworkExercise 1, p.761 32 4
4) AB: Ex.2,p.76 (допишіть 2-3 речення про сніданок чи обід у вашій родині ). Завдання можна написати в звичайному зошиті Hi, I am.... I live in Vinnytsia...
3) SВ - 76p.
АB - 76p.
Friday, the twenty-ninth of April
Classwork
Exercise 1, p.76
1 3
2 4
4) AB: Ex.2,p.76 (допишіть 2-3 речення про сніданок чи обід у вашій родині ). Завдання можна написати в звичайному зошиті
Hi, I am.... I live in Vinnytsia...
27.04 Lesson 2Тема : Пригоди дослідників. Фонікс. Формування навичок усної взаємодії.1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)2) H/TThey took bread, cheese, tomatoes, lemonade and orange juice, a strawberry cake, apples, bananas, grapes, eggs, some salad and a watermelon.3) SВ - 74-75p. WB -75p.4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 29 квітня 22:00
1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)
2) H/T
They took bread, cheese, tomatoes, lemonade and orange juice, a strawberry cake, apples, bananas, grapes, eggs, some salad and a watermelon.
3) SВ - 74-75p.
WB -75p.
4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 29 квітня 22:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
26.04 Lesson 1Тема : У печері. Формування навичок усної взаємодії.
1)Let`s sing a song "Hot cross buns"( Великодні булочки)
2) SB - p.74; AB - p.74
2) SB - p.74;
AB - p.74
3) - What food did the Pig`s Family take on the picnic?
3) - What food did the Pig`s Family take on the picnic?
Запишіть відповідь у звичайний зошит, перерахувавши усі продукти , які взяли поросята на пікнік.
Запишіть відповідь у звичайний зошит, перерахувавши усі продукти , які взяли поросята на пікнік.
Tuesday, the twenty-sixth of AprilHomework
They took ...
They took ...
22.04 Lesson 3Тема : Великдень в Україні. Формування навичок усного продукування.
1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)2) Let's read!- How will you celebrate Easter?(April 24)Easter - Великденьchurches - церквиChrist - Христосsing - співатиeggs - яйця3) Let's sing- What eggs did the fox find? And how many eggs were there?
1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)
2) Let's read!
- How will you celebrate Easter?(April 24)
Easter - Великдень
churches - церкви
Christ - Христос
sing - співати
eggs - яйця
3) Let's sing
- What eggs did the fox find? And how many eggs were there?
20.04 Lesson 2Тема : Що у холодильнику? Формування навичок писемного продукування.
1) Let's sing2) SB - p.73; АB - p.73Wednesday, the twentieth of AprilClassworkEx.1,p.731 32 4
2) SB - p.73;
АB - p.73
Wednesday, the twentieth of April
Classwork
Ex.1,p.73
1 3
2 4
3) Let's read!- How did people celebrate Easter in England?(April 17)- Як святкували Великдень в Англії? Easter - Великденьchurches - церквиChrist - Христосsing - співатиbunny - кроликeggs - яйцяthe cross buns- Великодні булочки
3) Let's read!
- How did people celebrate Easter in England?(April 17)
- Як святкували Великдень в Англії?
Easter - Великдень
churches - церкви
Christ - Христос
sing - співати
bunny - кролик
eggs - яйця
the cross buns- Великодні булочки
4)Let`s sing a song "Hot cross buns"( Великодні булочки)
19.04 Lesson 1Тема : Фрукти. Формування навичок сприймання на слух.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) Let's play BINGOTuesday, the nineteenth of AprilClassworkBingo..., ..., ...3) SB - p.72; АB - p.724) -What is your favourite fruit? (намалюйте фрукт, виріжіть та підпишіть назву ) + складіть віршика про ваш улюблений фрукт (зразок в зошиті Впр.2, ст72)
Tuesday, the nineteenth of April
Classwork
Bingo
..., ..., ...
3) SB - p.72;
АB - p.72
4) -What is your favourite fruit? (намалюйте фрукт, виріжіть та підпишіть назву ) + складіть віршика про ваш улюблений фрукт (зразок в зошиті Впр.2, ст72)
15.04 Lesson 3Тема : Кому смачненького! Формування навичок усного продукування.1) Let's recall the words2)Write down in your notebook (запишіть у зошит).Friday, the fifteenth of April Classwork4) Let's sing
2)Write down in your notebook (запишіть у зошит).
Friday, the fifteenth of April
Classwork
13.04 Lesson 2Topic : The market (food)Тема : Продукти харчування. Формування лексичних навичок1) Let's sing
2) SB - p.70; АB - p.703) the interesting task (цікавe завдання) Перегляньте мультик
- What did thе Pig`s Family buy at the market? (Що родина поросят купила на ринку?)- The Pig's Family bought ....... at the market. (Родина поросят купили........ на ринку.)4)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Запишіть лише назви нових фруктів по рядочку та відповідь на питання до мультика.Wednesday, the thirteenth of April Homeworkgrapes.........The Pig's Family bought ....... at the market.
2) SB - p.70;
АB - p.70
3) the interesting task (цікавe завдання) Перегляньте мультик
- What did thе Pig`s Family buy at the market? (Що родина поросят купила на ринку?)
- The Pig's Family bought ....... at the market. (Родина поросят купили........ на ринку.)
4)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Запишіть лише назви нових фруктів по рядочку та відповідь на питання до мультика.
Wednesday, the thirteenth of April
Homework
grapes
...
...
...
The Pig's Family bought ....... at the market.
12.04 Lesson 1Тема : Систематизація та узагальнення знань. Діагностувальна робота.
1) Let's recall the words
2) Діагностувальна робота
2) Діагностувальна робота
08.04 Lesson 3Тема : Візит до лікаря. Формування умінь усної взаємодії.1) Let's sing2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.3) SB - p.94, 103;
2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
3) SB - p.94, 103;
Friday, the eighth of AprilClassworkEx.1,p.1031. She's got a cold.2. He's got a toothache.3.4.5.6.Ex.2,p.103Watch-watched, phone - phoned,...
Friday, the eighth of April
Classwork
Ex.1,p.103
1. She's got a cold.
2. He's got a toothache.
3.
4.
5.
6.
Ex.2,p.103
Watch-watched, phone - phoned,...
4) Let's listen the story (перегляньте історію та усно дайте відповіді на запитання)- What's the matter with Lisa?- What was her temperature?- Could Lisa go to school?-Was she hungry?
4) Let's listen the story
(перегляньте історію та усно дайте відповіді на запитання)
- What's the matter with Lisa?
- What was her temperature?
- Could Lisa go to school?
-Was she hungry?
06.04 Lesson 2Тема : Висока температура. Формування навичок зорового сприймання.
1) Let's sing2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.3) And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is.....
sunny- сонячно cloudy- хмарно
rainy - дощова погода windy - вітряно
snowy - сніжить stormy - штормова погода
cold - холодно hot - спекотно
warm - тепло4) SB - p.69; АB - p.69Wednesday, the sixth of AprilClassworkEx.2,р.691)Don`t...2)3)
2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
3) And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is.....
rainy - дощова погода windy - вітряно
snowy - сніжить stormy - штормова погода
cold - холодно hot - спекотно
warm - тепло
4) SB - p.69;
АB - p.69
Wednesday, the sixth of April
Classwork
Ex.2,р.69
1)Don`t...
2)
3)
05.04 Lesson 1Тема : Простуда. Формування навичок усного продукування.1) Let's recall the words2) SB - p.68; АB - p.68
3) let's read
4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота.Запишіть розшифровані словаTuesday, the fifth of AprilClasswork
2) SB - p.68;
АB - p.68
3) let's read
4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота.Запишіть розшифровані слова
Tuesday, the fifth of April
Classwork
01.04 Lesson 3Тема : Літо в таборі. Фонікс. Формування навичок писемного продукування.1) Let's sing2) SB - p.67; АB - p.673) Phonics4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 речень з будь-якими дієсловами з Впр.2, ст.67 (WB)Friday, the first of AprilClasswork
2) SB - p.67;
АB - p.67
3) Phonics
4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 речень з будь-якими дієсловами з Впр.2, ст.67 (WB)
Friday, the first of April
Classwork
DdDenis played football yesterday.
30.04 Lesson 2
Тема : У лікарні. Формування навичок усної взаємодії.
1) What`s wrong with John? (Що сталося з Джоном?) What are his symptoms? (Які має ознаки хвороби?)
Wednesday, the thirtieth of MarchClassworkJohn had a cold.His symptoms were cough, snuffle and a headeache. Ex.2,p.671 23 45 6
2) SB - p.66; АB - p.66
3) read a story p.66
Wednesday, the thirtieth of March
Classwork
John had a cold.
His symptoms were cough, snuffle and a headeache.
Ex.2,p.67
1 2
3 4
5 6
2) SB - p.66;
АB - p.66
3) read a story p.66
29.03 Lesson 1
Тема : Шоколадний монстер. Формування граматичних навичок.
1) Let's sing2) SB - p.65; АB - p.65
SsSpringMarch, April, May are spring months.
2) SB - p.65;
АB - p.65
25.03 Lesson 3
Тема : Жахливий тиждень. Формування навичок сприймання на слух.
1) Let's sing2) Let`s read - Why were they happy?3) SB - p.64; АB - p.644) Solve the crossword (розв`яжи кросворд)5) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 28 березня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
2) Let`s read
- Why were they happy?
3) SB - p.64;
АB - p.64
4) Solve the crossword (розв`яжи кросворд)
5) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 28 березня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
23.03 Lesson 2
Тема : Що сталось? Формування навичок писемного продукування.
1) Let's recall the words
22.03 Lesson 1
Topic : At the hospitalТема : Здоров'я. Формування лексичних навичок.1)Let's learn a poem (вчимо віршик про весну)
2) SB - p.62; АB - p.623) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Пропишіть розшифровані види хвороб з додаткового завдання в презентації (впр.1) та побудуйте речення до малюнків (впр.2) Tuesday, the twenty-second of MarchClassworkCough, c... , t........ , e...... , s.......... , h....... .1. He's got a cold.2.3.4.5.6.
1)Let's learn a poem (вчимо віршик про весну)
2) SB - p.62;
АB - p.62
3) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Пропишіть розшифровані види хвороб з додаткового завдання в презентації (впр.1) та побудуйте речення до малюнків (впр.2)
Tuesday, the twenty-second of March
Classwork
Cough, c... , t........ , e...... , s.......... , h....... .
1. He's got a cold.
2.
3.
4.
5.
6.
17.03 Lesson 3
Topic :Birthday party
1) Let`s sing2) Let`s play game.(Побудуйте речення ланцюжком, використовуючи назви днів та місяців) ....in February ....on SundayMy birthday is in May.Saturday is my favourite day.I do my homework on Sunday.
(Натискайте на посилання та виконуйте завдання👇👇👇)
4) the interesting task (цікавe завдання) Перегляньте мультик та дайте відповідь на запитання.
- How old is Peppa?- What was her present?
16.03 Lesson 2
Topic : Numbers 1-1001) Let`s sing2) Let`s count 10-100
3) Натискайте на посилання та виконуйте завдання👇👇👇
4)Write down in your notebook (запишіть у зошит назви цифр).
3) Натискайте на посилання та виконуйте завдання👇👇👇
Wednesday, the sixteenth of March Classwork 20 - twenty, 100 - one hundred, 10 - ten....
15.03 Lesson 1
Topic : Days of the week and Months1) Let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.2) Poem Every dayEvery day, every dayLittle children like to play.Sunday, Monday, Tuesday,Wednesday, Thursday, Friday,Saturday.
АУДІОДОДАТОК 3) Натискайте на посилання та виконуйте завдання👇👇👇
4)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Заспівайте пісню та дайте письмову відповідь на запитання.
- What do you do on Wednesday and Friday? Let`s listen.
1) Let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) Poem
Every day
Every day, every day
Little children like to play.
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday.
АУДІОДОДАТОК







































Немає коментарів:
Дописати коментар