Дистанційне навчання 2 клас ( 2 семестр)

2-й клас

Project "National Ukrainian food " from UNESCO

 31.05  Lesson 3

Тема :  Повторення за рік

1) learn the poem

                        АУДІОДОДАТОК
Літо, літо
Час розваги
Біг під сонцем 
До засмаги 😆😆😆

Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво 
Для прохолоди🍦🍨🍧
2 ) let's repeat the animals

3) Let's play!!! 
Пограйте зі своїми батьками в гру ДОМІНО.  Роздрукуйте, виріжте доміношки, візьміть по 5 карток (якщо 2 учасника) та закривайте  по черзі малюнки з запитаннями словами -ВІДПОВІДЯМ, поступово добирайте картки. Виграє той , хто першим позбудеться усіх карток.

👉👉👉DOMINO

4) let's sing


5)на канікулах не забувайте про англійську мову😉😉😉. Повторюйте алфавіт, назви кольорів та чисел (1- 20).

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰




30.05 / 31.05  Lesson 2

Тема :  Робота з "Портфоліо". Повторення вивченого в 2 семестрі.

1) let's speak
2) let's repeat seasons, months and days (повторюємо назви пір року, місяці та дні тижня)
-  When is your birthday?
- My birthday is in August. (назвіть місяць свого народження)

3) Numbers 1-20

29.05 / 30.05  Lesson 1

Тема :  Похід в гори. Фонікс. Формування умінь писемного продукування

1) let's sing
- Where are you from?
- I am from Ukraine.

2)  SВ - 82 - 83p.
     AB - 83p.
3) Numbers 1-20


24.05 / 26.05  Lesson 3

Тема :  Подорож до вершини гори. Формування зорового сприймання

1)  Let's sing

2)  SВ - 82 - 83p.
     AB - 82p.


 3) let's sing
4) допоможіть художнику розфарбувати палітру



23.05 / 24.05  Lesson 2

Тема :  Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу з теми "Свята та традиції". Діагностувальна робота

1)  Let's sing

2) вчимося читати буквосполучення  "th"

3) AB- 96p. (в другому завданні намалюйте портрети 9 членів родини)

4) Let's recall the words (повторюємо слова)

5)   Діагностувальна робота



22.05 / 23.05  Lesson 1

Тема :  Ігри на пляжі. Формування умінь усного продукування.

1)  Let's sing

2)  SВ - 81p.
     AB - 81p.
 3) let's sing
4) But / and
👉👉👉GAME
5) Write down in your notebook (oбиріть правильний варіант прикметника + and/but та запишіть в зошити) 
Tuesday , the 23d of May
Homework
Ii
Dd
interesting
difficult
1)The teddy bear is ...
2)
3)
4)
5)
6)
6) !!! Повторити слова з теми "Парк розваг" та "На пляжі". Підготуватися до діагностувальної роботи.




17.05 / 19.05  Lesson 3

Тема :  Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування навичок усної взаємодії.

1)  Let's sing

2) At the beach 👉👉👉GAME

3)  SВ - 80p.
     AB - 80p.

 4) let's sing
5) Write down in your notebook (побудуйте 3 діалога та запишіть їх у зошити  з маленькими малюнками  ) 

Friday , the 19th of May
Classwork
Ww
Jj
- Let`s  eat an ice cream!🍧

- Good idea!



16.05 / 17.05  Lesson 2

Тема :  Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування писемного продукування.
1)  Let's sing

2)  SВ - 79p.
     AB - 79p.
3) let's sing
4)!!! вивчіть діалог
Let`s .... (Давай...)
           Good idea!- Хороша ідея.🤩
           I`m not sure. - Я не впевнений.🤔
       Sorry, I don`t want to.- Вибач, я не хочу.😕




15.05 / 16.05  Lesson 1

Тема :  На пляжі. Формування лексичних навичок.

1)  Let's sing

2)  SВ - 78p.
     AB - 78p.

3) let's sing
4) At the beach 👉👉👉GAME

5) Write down in your notebook (вставте пропущені літери та запишіть слова в звичайний зошит) 

Tuesday, the 16th of May
Homework
Bb
Beach
swi_  in the  se_
p_int a p_ctu_e
ea_ an ice cre_m 
cat_h a fi_ _
ta_e a p_oto
lis_en to _ _sic 
l_ok for s_ells 
mak_ a sa_dc_stle 




10.05 / 12.05  Lesson 3

Тема :  Мій парк розваг. Формування умінь усного продукування. День Матері.

1)  Let's sing

2)  SВ - р.95


3) poem 
 
4)  SВ - р.104
Останнє завдання виконайте письмово
Friday, the 12th of May
Homework
1. She`d like to..
2.
3.
4.
5)the interesting task (цікавe завдання)
Let`s make the card for Mother`s Day
Виготовляємо листівку для матусі.
Віршика можете написати на зворотній стороні листівки.

Happy Mother`s Day🌷🌷🌷🌷🌷!!!




09.05 / 10.05  Lesson 2

Тема :  Парк розваг. Що я люблю? Формування умінь усної взаємодії.

1)  Let's sing

2)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)

- Hello 🥰!                                  - Hello!
- How are you?             - I am fine. Thank you! 
- What season is it now?(Яка зараз пора року?)     
                                       -   It is.......now.
What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
                                      - March,...,....  are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?)      
                                       -   It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) 
                                       - It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?)      
                                       -   It is...... today.

3)  SВ - 76-77p.
     AB - 76-77p.

4) let's sing

5)Write down in your notebook 
( складіть розповідь про свій парк ,намалюйте його в зошиті та вивчіть текст)
Wednesday, the 10th of May
Homework

This is an Amusement park.
The flowers are in bloom.
The trees are green.
I'd like to drink lemonade and...
I like this park very much.




08.05 / 09.05  Lesson 1

Тема :  Погані яблука. Фонікс. Формування умінь писемного продукування.

1)  Let's sing

2)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰!                                  - Hello!
- How are you?             - I am fine. Thank you! 
- What season is it now?(Яка зараз пора року?)     
                                       -   It is.......now.
What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
                                      - March,...,....  are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?)      
                                       -   It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) 
                                       - It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?)      
                                       -   It is...... today.

3)  SВ - 75p.
     AB - 75p.

 4) let's sing

5)Write down in your notebook (поставте букви в правильній послідовності та запишіть словосполучення в звичайний зошит)

Tuesday, the 9th of May
Homework

Ss
Amusement park

👉👉👉Amusement park




03.05 / 05.05  Lesson 3

Тема :  Парк розваг. Погані яблука. Формування умінь зорового сприймання.

1) Let`s sing a song
2)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰!                                  - Hello!
- How are you?             - I am fine. Thank you! 
- What season is it now?(Яка зараз пора року?)     
                                       -   It is.......now.
What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
                                      - March,...,....  are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?)      
                                       -   It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) 
                                       - It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?)      
                                       -   It is...... today.

3)  SВ - 74p.
     AB - 74p.
4)Write down in your notebook 

worm - черв'як

Friday, the 5th of May
Homework

Ww
worm
-How many worms can you see?
-I can see...🐛🐛🐛🐛

 5) the interesting task (цікавe завдання)
let's make an apple
Фото робіт надсилайте у спільноту
  • виріжте дві половинки яблука, листочок
  • черв`ячка зробіть з "гармошки"
  • підпишіть одну сторону -sweet apple (солоденьке яблуко), і другу -bad apple (погане яблуко)
  • I`d like to eat a sweet apple.



   

02.05 / 03.05  Lesson 2

Тема :  Улюблені розваги.Формування умінь сприймання на слух.


1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰!                                  - Hello!
- How are you?             - I am fine. Thank you! 
- What season is it now?(Яка зараз пора року?)     
                                       -   It is.......now.
What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
                                      - March,...,....  are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?)      
                                       -   It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) 
                                       - It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?)      
                                       -   It is...... today.

2) візьміть  участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). 
Завдання доступні до  5 квітня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ 

3) Grammar        Question words ( питальні слова)
What...?-  Що...?
Where...?-  Де...?
Who...?- Хто...?
When...?- Коли...?
Why...?- Чому...?
How...?- Як...?
How many...?- Скільки..?

4)  SВ - 73p.
     AB - 73p.

5) Let`s sing a song

6)    Write down in your notebook

 (запишіть 4 запитання + відповіді)

Wednesday, the 3d of May
Homework
Qq
question
- What is your name?
- My name is...
- How old are you?
- I am ...
- Where are you from?
- I am from Ukraine💙💛




01.05 / 02.05  Lesson 1

Тема :  Читання час! Формування умінь усного продукування

1)  Let's sing

2)  What would you like?👉👉👉GAME
3) вчимося читати буквосполучення  "oo"

4) It is time for reading!!!!

5)  Let's sing

6) AB- 95p.

7) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 


26.04 / 28.04  Lesson 3

Тема : Дозвілля у парку розваг. Формування умінь усного продукування.

1)  Let's sing
2) Amusement park 👉👉👉GAME

3)  SВ - 72p.
     AB - 72p.

4) What would you like? 👉👉👉GAME
5) Let`s sing a song

6) Choose the correct answer (обиріть правильний варіант)
👉👉👉  He'd like to...
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰) 





25.04 / 26.04  Lesson 2

Тема : Похід до парку розваг. Формування умінь усної взаємодії.

1)  Let's sing

2) Amusement park 👉👉👉GAME
3)  SВ - 71p.
     AB - 71p.

4) Let`s sing a song
5) - What would you like? (Що б ти хотів?)
    - I'd like to ....-  Я хотів би....
    - I'd like to eat a banana.- Я хотів би з'їсти банан.
👉👉👉GAME

6) Write down in your notebook 
(cкладіть 4 речення та запишіть в звичайний зошит) 

Wednesday, the 26th of April
Homework

Ll
lemonade
1) I`d like...
2)
3)
4)

    





24.04 / 25.04  Lesson 1

Тема : Парк розваг. Формування лексичних навичок. 

1)  Let's sing

2)  SВ - 70p.
     AB - 70p.


Tuesday, the 25th of April
Classwork
Pp
park
eat a burger
ride a horse
drink lemonade
throw a ball
buy chips
win a prize
3)Let`s sing a song

4)    Write down in your notebook

 (запишіть 4 словосполучення, використовуючи шифр)

Tuesday, the 25th of April
Homework



19.04 / 21.04  Lesson 3

Тема :    Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми "Природа". Діагностувальна робота

1)  Let's sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)

3) Діагностувальна робота

                      Friday, the 21st of April

Test

4)  Let's sing
Fall - американська назва осені 🍂🍁🍂🍁




18.04 / 19.04  Lesson 2

Тема :    Пори року та одяг. Формування умінь писемного продукування.

1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
                                                   - March,...,....  are spring months.
  - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.

2) let`s repeat  the clothes (повторюємо назви одягу)
- What do you put on (wear) in spring? (Що ти одягаєш весною?)  
- I put on a dress in spring. (Я одягаю сукню весною) 

3)  SВ - 96p.

4)  Write down in your notebook (запишіть у зошит речення, вставляючи назви одягу)
             Wednesday, the 19th of April

Classwork

Cc
clothes
I put on..............in  spring.
I put on..............in  summer.
I put on..............in  autumn.
I put on..............in  winter.

5)!!!Повторіть назви свійських тварин на діагностувальну роботу

Write down in your notebook (запишіть у зошити назви тварин по рядку )

             Wednesday, the 19th of April

Homework
cow
goat
mouse
sheep
horse
chicken



17.04 / 18.04  Lesson 1

Тема :    Погода та дні тижня. Формування умінь усної взаємодії.

1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
                                                   - March,...,....  are spring months.
  - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
Обиріть пору року та місяць на нашому рухомому календарі!!!!

2) складіть назви місяців з літер

              Months 👉👉👉 GAME
3)- What day is it today?(Який сьогодні день?)

                                     -   It is Monday today.

Every day
Every day, every day
Little children like to play.
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday.
                     АУДІОДОДАТОК        

Let's sing

4) And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is...

sunny-  сонячно                      partly cloudy- мінлива хмарність
cloudy- хмарно                       rainy - дощова погода          
windy - вітряно                      snowy - сніжить                   
stormy - штормова погода   cold - холодно                      
hot - спекотно                        warm - тепло
-What's the weather like in Kyiv? -It is...
-What's the weather like in Vinnytsia?-It is...
5) the interesting task (цікавe завдання)
Створимо рухомий календар погоди та днів тижня.
Додайте коло (на 2см  більший діаметр ) з днями тижня

Виріжте ще одне коло з кольорового паперу
Виріжте один сегмент
Зберіть все разом (3 кола) та поєднайте їх так, щоб вони рухалися
Виставіть сьогоднішній день та погоду😉😉😉

6)  Write down in your notebook (запишіть у зошит)

Tuesday, the 18th of April
Classwork

Ww
weather
It is spring now.
March, April, May are spring months.
It is sunny and warm in spring.




12.04 / 14.04  Lesson 3

Тема :    Великдень. Формування умінь сприймання на слух.

1)  Let's sing

2) -What spring holidays do you know?(Які знаєте весняні свята?)
 - How many eggs can you see in this song?   (Скільки яєць побачили в пісні?)
3) 
Let`s make an Easter card (робимо Великодню листівку)
Всередині листівки напишіть вітального віршика
4)  Let's sing



11.04 / 12.04  Lesson 2

Тема :    Пори року. Формування умінь усного продукування.

1)  Let's sing

2)  let`s learn the Months of the year ( вивчаємо місяці)

3)  SВ - 85p.
     AB - 85p.

4)  Write down in your notebook 
 (Запишіть у свої зошити, розшифрувавши слова )

Tuesday, the 15th of April
Homework

1) December10 1 14 21 1 18 25February are 23 9 14 20 5 18 months.
2)  March , 1 16 18 9 12,May are 19 16 18 9 14 7 months. 
3)  June, July, August are  19 21 13 13 5 18  months.
4)  September, October, 14 15 22 5 13 2 5 18 are autumn months.

5) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар, де будемо фіксувати нашу пору року та місяці.
Роздрукуйте або намалюйте 4 пори року , в центрі в чотирьох луночках підпишіть назви пір року, а поряд запишіть відповідні місяці.
В центрі прикріпіть стрілку, щоб вона рухалася (можна використати 2см використаної пасти, або скрутити гвинтом та гайкою, підклавши з двох сторін картон)


 

10.04 / 11.04  Lesson 1

Тема :  Пори року. Формування лексичних навичок.

1)  Let's sing

2) let`s start to learn new topic "Seasons" (розпочинаємо вивчення нової теми "Пори року")
Spring- весна
Summer- літо
Autumn- осінь
Winter- зима
Complete the sentences (доповніть усно речення)
I can swim in...
I can make a snowman in...
The trees are yellow in...
It is hot and sunny in...
It is snowing in...
The sky is grey in...
3) learn the poem (вивчіть вірш)

4)  SВ - 84p.
     AB - 84p.

5) візьміть  участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). 
Завдання доступні до  14 квітня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ




05.04 / 07.04  Lesson 3

Тема :  Тварини. Формування умінь писемного продукування.

1)  Let's sing

2)  SВ - 103p.

Friday, the 7th of April
Classwork

3)  Let's sing
4) вчимося читати буквосполучення  "sh"- "ch"
5) AB- 93p.

6)   Write down in your notebook

 (запишіть розкодовані слова в зошит + з 3 словами складіть речення)

Friday, the 7th of April

Homework  

 Animals 👉👉👉GAME



04.04 / 05.04  Lesson 2

Тема :  Допоможи друзям. Формування умінь зорового сприймання.

1)  Let's sing

2)        Domestic Animals
     👉👉👉 GAME

3)  SВ - 94p.

Wednesday, the 5th of April
Classwork

4)  Let's sing

5) Let's read!
1 Where is Anna? (Де Анна ?)
2 True or false? ( Правда чи помилка?)
3 Who lives on the farm? (Хто живе на  фермі?)
4 Who are Anna`s best friend? (Хто найкращі друзі Анни)



03.04 / 04.04  Lesson 1

Тема :  Групи тварин. Формуваня умінь усної взаємодії.

1) Let`s sing

2) learn a poem

3)  SВ - 69p.

     AB - 69p.

4)  Let's sing

5) Let's read!
grass - трава                   spend time- проводити час
calf - теля                        husband - чоловік    cute - милий 
farm- ферма                    strong - сильний
bull - бик                          busy - зайнятий

👉👉👉Аудіододаток




22.03 / 24.03  Lesson 3

Тема :  Види тварин.Формування лексичних навичок.

1)  Let's sing

2) Let's check the homework
3)  SВ - 68p.

     AB - 68p.


4)  Let's sing

5) Describe the animal (опиши тварину !!!!Усно)

It is a big animal with a long tail.
It is a reptile.
What animal is it?

It is a big  animal.
It is a mammal.
It is white and black.
What animal is it?


21.03 / 22.03  Lesson 2

Тема :  Попроси допомоги.Фонікс. Формування умінь усного продукування.

1)  Let's sing

2)  What animal is it?  👉👉👉 GAME

3) Guess the Farm Animals

3)  SВ - 67p.

     AB - 67p.

4) Write down in your notebook
Запишіть слова в звичайний зошит. Виділіть букви , що позначають звук z червоним кольором, а s - зеленим.

Wednesday, the 22d of March
Homework


20.03 / 21.03  Lesson 1

Тема :  Ми заблукали! Формування умінь зорового сприймання.

1)  Let's sing

2)  SВ - 66p.

     AB - 66p.

3)  Let's sing

4) !!!Усно  опишіть свою улюблену тварину за зразком
Cow
This is a big cow.
It is black and white.
The cow has got a long tail, four legs and a big nose. Its eyes are black.
It likes grass(траву).
I like it very much.
Chicken
...
It likes corn (кукурудзу).
Rabbit
...
It likes grass(траву).
Sheep
...
It likes grass(траву).
Horse

...
It likes grass and corn(траву + кукурудзу).



14.03 / 15.03  Lesson 2, 3

Тема :  Опис свійської тварини. Формування умінь писемного продукування.

1)  Let's sing

2)  Animals 👉👉👉 GAME
3)  SВ - 65p.

     AB - 65p.

4) Match the descriptions with the pictures  ( поєднайте опис тварини з малюнком)
tummy - животик
fur - хутро

👉👉👉ANIMALS



13.03 / 14.03  Lesson 1

Тема :  Впізнай тварину по звукам. Формування умінь сприймання на слух.

1)  Let's sing


2)  SВ - 64p.

     AB - 64p.

3) Animals 👉👉👉 GAME



08.03 / 10.03  Lesson 3

Тема :  Робота з портфоліо. Множина іменників. Формування умінь усного продукування

1)  Let's sing

2)  Grammar

     Singular and plural ( однина і множина )
  1. в множині до слова додаємо закінчення -s,-es
  2. якщо слово закінчується на приголосний звук +у, то у змінеться на і +es (baby - babies)
  3. якщо слово закінчується на -f , то буде v+es (knife - knives)

деякі слова в множині і однині мають однакові слова, або слова змінюється всередині (винятки)

4)  Let`s play 👉👉👉 GAME
5) let`s play plural puzzles(розріжте пазли, складіть пазли в пари однина - множина, пограйте гру з батьками)

6)  PORTFOLIO




07.03 / 08.03  Lesson 2

Тема :  Робота з портфоліо. Формування умінь писемного продукування

1) Let`s sing
2)  PORTFOLIO
3) Look and find 8 words



06.03 / 07.03  Lesson 1

Тема :  Моє дозвілля. Формування умінь сприймання на слух. 
Діагностувальна робота

1)  Let's sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3)   Діагностувальна робота



01.02 / 03.03  Lesson 3

Тема :  Тварини на фермі. Формування умінь писемного продукування.

1)  Let's sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3)  SВ - 63p.

     AB - 63p

4)  Let's sing

5) Write down in your notebook
( запишіть пари слів в зошит та вивчіть)

Friday, the 3d of March
Homework

6) !!! Повторити назви видів транспорту та спорту. Підготуватися до діагностувальної роботи.


28.02 / 01.03  Lesson 2

Тема :  Свійські тварини. Формування умінь усної взаємодії.
1)  Let's sing
2)Let's recall the words (повторюємо слова)

3) What is it ?  

4) Write down in your notebook

Wednesday, the 1st of March
Classwork

5)  SВ - 63p.

     AB - 63p

6)  Let's sing



27.02 / 28.02  Lesson 1

Тема :  У селі. Формування лексичних навичок.

1)  Let's sing

2)  SВ - 62p.

     AB - 62p.

3)  Let's sing

4) візьміть  участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). 
Завдання доступні до  5 березня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ



22.02 / 24.02  Lesson 3

Тема :  Час вікторини.Формування умінь усного продукування.

1)  Let's sing

2)  SВ - 61p.

     AB - 61р.
!!! Відповіді до вікторини запишіть в звичайний зошит

Friday, the 24th of February
Classwork
Quiz Time
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)

3)  Let's sing
4) Let`s learn the poem (вчимо вірша)
 ( АВ: Ех.1, 61р.)
!!! хлопчики вчать перший стовпчик
!!! дівчатка вчать другий стовпчик


21.02 / 22.02  Lesson 2

Тема :  Спорт. Формування умінь писемного продукування.
1)  Let's sing
2) SВ - 102p.

3) Let`s sing

4) Let's recall the words (повторюємо слова)
TRANSPORT 👉👉👉 GAME
5) Write down in your notebook
Підберіть правильне слово в реченні про транспорт та запишіть їх в зошити
👉👉👉 I`m riding...

flying - літати
 riding - їздити на 2-х
 колісному транспорті
driving -  їздити на 4-х
 колісному транспорті
sailing - плавати

Wednesday, the 22d of February
Homework
1)
2)
3)
4)


20.02 / 21.02  Lesson 1

Тема :  Моя улюблена спортивна гра. Формування умінь усного продукування.
1)  Let's sing
2) 
 Name all the sports you heard in the video (назвіть усі види спорту, які ви почули у відео)

1) swimming
2) tennis
3) football
4) baseball
5) volleyball
6) soccer
7) table tennis
- What is your favourite sport?
  - I like playing football, because it`s fun and great. But I don`t like playing table tennis, because it`s boring.
3)  Write down in your notebook

Monday, the 20th of February
Classwork
4) складіть з букв слова та запишіть їх у зошити  по одному рядку
 SPORT 👉👉👉   GAME

Monday, the 20th of February
Homework
...    ...   ...
...    ...


15.02 / 17.02  Lesson 3

Тема :  Спортивне дозвілля. Формування умінь писемного продукування.
1)  Let's sing

2)  SВ - 93p.

Friday, the 17th of February
Classwork

3) Let`s sing

4) перегляньте мультик про свинку Пеппу  та пограйте гру, даючи відповіді на запитання
1 - running
2 - jumping
3 - relay(естафета)
4 - the tag of war(перетягування каната)
5) Peppa Pig. Sports Day👉👉👉GAME



14.02 / 15.02  Lesson 2

Тема :  Спортивні змагання. Нагороди. Формування умінь усної взаємодії.
1)  Let's sing

2)  SВ - 59p.
     AB - 59р.
3) Let`s sing
4) намалюйте свій кубок, додаючи символ вашого виду спорту. Напишіть на зворотній стороні опис за зразком👇👇👇
❗❗❗ Кубок малюєте (роздрукувуєте) на листку А5,  вирізаєте по контуру та ставите в  файлик. Роботу принесете в школу, коли ми вийдемо на офлайн навчання.

This is my trophy. It is yellow. It`s very big and beautiful. It`s a trophy for ...




13.02 / 14.02  Lesson 1

Тема :  Улюблена спортивна гра. Формування умінь усної взаємодії.
1)  Let's sing

2)  SВ - 58p.
     AB - 58р.

Tuesday, the 14th of February
Classwork
                   ⚽        🎾      🏀        🏐
Jenny                       😃
Ian

3) Let`s made a Valentine`s card. 

Happy Valentine`s Day!!!


08.02 / 10.02  Lesson 3

Тема :  Фонікс. Формування умінь усного продукування.
1)  Let's sing
2)вчимося читати буквосполучення  "o"- "oa"

3)  SВ - 56-57p.
     AB - 57р.

4)    Write down in your notebook

 (запишіть рядочок розгаданого слова та складіть з ним речення)

Friday, the 10th of February
Homework
...    ...     ...     ...     ...
I like playing  ...



07.02 / 08.02  Lesson 2

Тема :  Граємо у футбол. Формування умінь зорового сприймання.
1)  Let's sing

2) dialogue

3)  SВ - 56-57p.
     AB - 56р.

4) прослухайте та оберіть відповідний малюнок
cooking - готувати
watching TV - дивитися телевізор
collecting stamps - колекціонувати марки
taking photos - фотографувати
playing chess - грати в шахи



06.02 / 07.02  Lesson 1

Тема :  Футбольний клуб. Формування умінь усного продукування.
1)  Let's sing

2) Let`s play football
kick - бити ногою
pass - передавати м'яч
dribble the ball -  вести м'яч
score a goal - забити гол
3)  SВ - 55p.
     AB - 55р.
4)  вивчити  напам'ять діалог з робочого зошита ( Впр.1, 54с.)



01.02 / 03.02  Lesson 3

Тема :  Спортивні ігри. Формування умінь сприймання на слух.
1)  Let's sing
2) - What is your favourite sport?
     - My favourite sport is golf.
3)  SВ - 54p.
     AB - 54р.

4)    Write down in your notebook

 (намалюйте в звичайних зошитах м'яч з написом "ball" та допишіть перші частини слів )

Friday, the 3d of February
Homework


31.01 / 01.02  Lesson 2

Тема :  Спортивні розваги. Формування умінь усної взаємодії.

1) Let`s sing

2)Name the new sports (назвіть нові види спорту)
bowling - боулінг
rugby - футбол( американський)
golf  - гольф
soccer - футбол
3)  SВ - 53p.
     AB - 53р.
fun - весело
great - чудово
difficult - складно
boring - нудно
easy - легко

4)    Write down in your notebook

 (запишіть в зошити правдиві та помилкові речення, або виконайте завдання на роздруківці)

Wednesday, the 1st of February
Homework


30.01 / 31.01  Lesson 1

Тема :  Спортивний клуб. Формування лексичних навичок.

1)  Let's sing

2)  SВ - 52p.
     AB - 52р.
3)  Let's sing
4)    Write down in your notebook

 (запишіть 8 слів в зошити, або виконайте завдання на роздруківці)

Tuesday, the 31st of January
Homework



25.01 / 27.01  Lesson 3

Тема :  Читання час! Формування умінь усного продукування

1) вчимося читати буквосполучення  "ee"- "ea"

2) It is time for reading!!!!

beet - буряк
dig- копати
seed - насіння
deep - глибокий
leaf - листок
meal - їжа

3)  Let's sing

4) AB- 94p.
bee - бджола
sheep - вівця
5) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 


24.01 / 25.01  Lesson 2

Тема : Транспорт. Формування зорового сприймання. Проектна робота

1) Let`s sing

2)  SВ - 101p.
Речення та слова запишіть в простий зошит
                 Wednesday, the 25th of January
                       Classwork
3) PROJECT
Намалюйте свій улюблений вид транспорту + у віконечку наклейте своє фото (або намалюйте), на зворотньому боці сторінки опишіть транспорт за зразком 👇👇👇
My favourite transport
Look! This is a helicopter.
It is red.
I am flying a helicopter now.
Oh, it's great!
It is my favourite transport.

4) Let`s sing





23.01 / 24.01  Lesson 1

Тема : Вимірюємо предмети навкруги. Формування умінь усного продукування.

1) Let`s sing

2) Name the new types of transport (назвіть нові види транспорту)
ferry - паром
cable car - канатна дорога
truck - вантажівка
3)  SВ - 50-51p.
     AB - 50-51p.

4) візьміть  участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). 
Завдання доступні до  27 січня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ


18.01 / 20.01  Lesson 3

Тема : Подорож на автобусі. Фонікс. Формування умінь сприймання на слух

1) Let`s sing

2) What are you doing?
3)  SВ - 48-49p.
     AB - 48-49p.
4) Поставте літери в правильній послідоності
Transport👉👉👉Game 3



17.01 / 18.01  Lesson 2

Тема :  Веселий транспорт. Формування умінь зорового сприймання

1) Let`s sing

2)  You favourite type of transport 💗💗💗

3)  SВ - 47p.
     AB - 47p.
- What are you doing? (Що ти робиш?)
                            - I am flying a helicopter.
- Are you driving a taxi?(Ти водиш таксі?)
                            - Yes, I am. / No, I'm not.

4)  Let's sing

5)    Write down in your notebook
(доповніть речення та запишіть у звичайний зошит)

Wednesday, the 18th of January
Homework





16.01 / 17.01  Lesson 1

Тема : Ми їдемо, їдемо, їдемо! Формування умінь усного продукування

1)  Let's sing

2)TRANSPORT👉👉👉GAME 2
3)  SВ - 46p.
     AB - 46p.

4)  Let's sing

5)    Write down in your notebook
(Погрупуйте усі види транспорту, що є на малюнку в 4 колонки - вулиця, парк, море, небо. Допишіть в колонки інші види транспорту, які ви знаєте)

Wednesday, the 15th of January
Homework


11.01 / 13.01  Lesson 3

Тема :  Читання час! Формування умінь усного продукування

1) вчимося читати літеру "Uu"в закритому складі

2) It is time for reading!!!!

3)  Let's sing

4) AB- 92p.
jug - глечик
plum - слива
bug - жук
tub - ванна
5) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 



10.01 / 11.01  Lesson 2

Тема :  Їдемо на відпочинок! Формування умінь усної взаємодії

1)  Let's sing

2)  SВ - 45p.

     AB - 45p.
flying - літати
 riding - їздити на 2-х
 колісному транспорті
driving -  їздити на 4-х
 колісному транспорті
sailing - плавати

3) TRANSPORT👉👉👉GAME 1

4)  Let's sing

5) знайдіть в інтерактивному додатку 
Quick Minds 2  нашу тему "Off we go!!!" 
(5 тема) та пограйте ігри зі словами
                   👉👉👉 Інтерактивний додаток

6)    Write down in your notebook

 (запишіть 6  речень)

Wednesday, the 15th of January
Homework




09.01 / 10.01  Lesson 1

Тема :  Вибираємо транспорт на відпочинок. Формування лексичних навичок

1)  Let's sing

2) learn a poem

3)  SВ - 44p.

     AB - 44p.

4)  Let's sing

5)    Write down in your notebook

 (запишіть 4 розкодованих слова)

Tuesday, the 10th of January
Homework












 

1 коментар: