2-й клас
Project "National Ukrainian food " from UNESCO
31.05 Lesson 3
Тема : Повторення за рік
Тема : Повторення за рік
Літо, літо
Час розваги
Біг під сонцем
До засмаги 😆😆😆
Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво
Для прохолоди🍦🍨🍧
2 ) let's repeat the animals
3) Let's play!!! Пограйте зі своїми батьками в гру ДОМІНО. Роздрукуйте, виріжте доміношки, візьміть по 5 карток (якщо 2 учасника) та закривайте по черзі малюнки з запитаннями словами -ВІДПОВІДЯМ, поступово добирайте картки. Виграє той , хто першим позбудеться усіх карток.
👉👉👉DOMINO
4) let's sing
5)на канікулах не забувайте про англійську мову😉😉😉. Повторюйте алфавіт, назви кольорів та чисел (1- 20).
Літо, літо
Час розваги
Біг під сонцем
Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво
Для прохолоди🍦🍨🍧
Час розваги
Біг під сонцем
До засмаги 😆😆😆
Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво
Для прохолоди🍦🍨🍧
2 ) let's repeat the animals
3) Let's play!!!
Пограйте зі своїми батьками в гру ДОМІНО. Роздрукуйте, виріжте доміношки, візьміть по 5 карток (якщо 2 учасника) та закривайте по черзі малюнки з запитаннями словами -ВІДПОВІДЯМ, поступово добирайте картки. Виграє той , хто першим позбудеться усіх карток.
👉👉👉DOMINO
4) let's sing
5)на канікулах не забувайте про англійську мову😉😉😉. Повторюйте алфавіт, назви кольорів та чисел (1- 20).
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
30.05 / 31.05 Lesson 2
Тема : Робота з "Портфоліо". Повторення вивченого в 2 семестрі.
Тема : Робота з "Портфоліо". Повторення вивченого в 2 семестрі.
1) let's speak
3) Numbers 1-20
29.05 / 30.05 Lesson 1
Тема : Похід в гори. Фонікс. Формування умінь писемного продукування
Тема : Похід в гори. Фонікс. Формування умінь писемного продукування
1) let's sing- Where are you from?- I am from Ukraine.
2) SВ - 82 - 83p. AB - 83p.
24.05 / 26.05 Lesson 3
Тема : Подорож до вершини гори. Формування зорового сприймання
Тема : Подорож до вершини гори. Формування зорового сприймання
1) Let's sing
2) SВ - 82 - 83p. AB - 82p.
3) let's sing
23.05 / 24.05 Lesson 2
Тема : Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу з теми "Свята та традиції". Діагностувальна робота
Тема : Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу з теми "Свята та традиції". Діагностувальна робота
1) Let's sing
2) вчимося читати буквосполучення "th"3) AB- 96p. (в другому завданні намалюйте портрети 9 членів родини)
4) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) AB- 96p. (в другому завданні намалюйте портрети 9 членів родини)
4) Let's recall the words (повторюємо слова)
5) Діагностувальна робота
22.05 / 23.05 Lesson 1
Тема : Ігри на пляжі. Формування умінь усного продукування.
Тема : Ігри на пляжі. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 81p. AB - 81p. 3) let's sing4) But / and👉👉👉GAME
5) Write down in your notebook (oбиріть правильний варіант прикметника + and/but та запишіть в зошити) 6) !!! Повторити слова з теми "Парк розваг" та "На пляжі". Підготуватися до діагностувальної роботи.
3) let's sing
4) But / and
👉👉👉GAME
5) Write down in your notebook (oбиріть правильний варіант прикметника + and/but та запишіть в зошити)
6) !!! Повторити слова з теми "Парк розваг" та "На пляжі". Підготуватися до діагностувальної роботи.
17.05 / 19.05 Lesson 3
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування навичок усної взаємодії.
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування навичок усної взаємодії.
1) Let's sing
2) At the beach 👉👉👉GAME
3) SВ - 80p. AB - 80p.
4) let's sing5) Write down in your notebook (побудуйте 3 діалога та запишіть їх у зошити з маленькими малюнками )
Friday , the 19th of May
ClassworkWwJj
- Let`s eat an ice cream!🍧
- Good idea!
Friday , the 19th of May
Classwork
Classwork
Ww
Jj
- Let`s eat an ice cream!🍧
- Good idea!
- Let`s eat an ice cream!🍧
- Good idea!
16.05 / 17.05 Lesson 2
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування писемного продукування.1) Let's sing
Тема : Відпочинок моїх друзів на пляжі. Формування писемного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 79p. AB - 79p.3) let's sing4)!!! вивчіть діалогLet`s .... (Давай...)
Good idea!- Хороша ідея.🤩
I`m not sure. - Я не впевнений.🤔
Sorry, I don`t want to.- Вибач, я не хочу.😕
👉👉👉АУДІОДОДАТОК
3) let's sing
4)!!! вивчіть діалог
Let`s .... (Давай...)Good idea!- Хороша ідея.🤩
I`m not sure. - Я не впевнений.🤔
Sorry, I don`t want to.- Вибач, я не хочу.😕
👉👉👉АУДІОДОДАТОК
15.05 / 16.05 Lesson 1
Тема : На пляжі. Формування лексичних навичок.
Тема : На пляжі. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) SВ - 78p. AB - 78p.
3) let's sing4) At the beach 👉👉👉GAME
5) Write down in your notebook (вставте пропущені літери та запишіть слова в звичайний зошит)
Tuesday, the 16th of May
HomeworkBb
Beach
swi_ in the se_
p_int a p_ctu_e
ea_ an ice cre_m
cat_h a fi_ _
ta_e a p_oto
lis_en to _ _sic
l_ok for s_ells
mak_ a sa_dc_stle
Homework
Bb
Beach
swi_ in the se_
p_int a p_ctu_e
ea_ an ice cre_m
cat_h a fi_ _
ta_e a p_oto
lis_en to _ _sic
l_ok for s_ells
mak_ a sa_dc_stle
Beach
swi_ in the se_
p_int a p_ctu_e
ea_ an ice cre_m
cat_h a fi_ _
ta_e a p_oto
lis_en to _ _sic
l_ok for s_ells
mak_ a sa_dc_stle
10.05 / 12.05 Lesson 3
Тема : Мій парк розваг. Формування умінь усного продукування. День Матері.
Тема : Мій парк розваг. Формування умінь усного продукування. День Матері.
1) Let's sing
2) SВ - р.95
3) poem
4) SВ - р.104
Останнє завдання виконайте письмово
Friday, the 12th of May
Homework
Homework
1. She`d like to..
2.
3.
4.
2.
3.
4.
5)the interesting task (цікавe завдання)
Let`s make the card for Mother`s Day
Виготовляємо листівку для матусі.
Віршика можете написати на зворотній стороні листівки.
Happy Mother`s Day🌷🌷🌷🌷🌷!!!
09.05 / 10.05 Lesson 2
Тема : Парк розваг. Що я люблю? Формування умінь усної взаємодії.
Тема : Парк розваг. Що я люблю? Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months.- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) - It is.....- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
3) SВ - 76-77p. AB - 76-77p.
4) let's sing
This is an Amusement park.The flowers are in bloom.The trees are green.I'd like to drink lemonade and...I like this park very much.
This is an Amusement park.
The flowers are in bloom.
The trees are green.
I'd like to drink lemonade and...
I like this park very much.
08.05 / 09.05 Lesson 1
Тема : Погані яблука. Фонікс. Формування умінь писемного продукування.
Тема : Погані яблука. Фонікс. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months.- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) - It is.....- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
3) SВ - 75p. AB - 75p.
4) let's sing
5)Write down in your notebook (поставте букви в правильній послідовності та запишіть словосполучення в звичайний зошит)
5)Write down in your notebook (поставте букви в правильній послідовності та запишіть словосполучення в звичайний зошит)
Tuesday, the 9th of MayHomework
SsAmusement park
Ss
Amusement park
👉👉👉Amusement park
03.05 / 05.05 Lesson 3
Тема : Парк розваг. Погані яблука. Формування умінь зорового сприймання.
Тема : Парк розваг. Погані яблука. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let`s sing a song2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months.- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) - It is.....- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
3) SВ - 74p. AB - 74p.4)Write down in your notebook
4)Write down in your notebook
worm - черв'як
Friday, the 5th of MayHomework
Ww
worm
-How many worms can you see?
-I can see...🐛🐛🐛🐛
5) the interesting task (цікавe завдання) let's make an apple
Фото робіт надсилайте у спільноту
- виріжте дві половинки яблука, листочок
- черв`ячка зробіть з "гармошки"
- підпишіть одну сторону -sweet apple (солоденьке яблуко), і другу -bad apple (погане яблуко)
- I`d like to eat a sweet apple.
Ww
worm
-How many worms can you see?
-I can see...🐛🐛🐛🐛
5) the interesting task (цікавe завдання)
worm
-How many worms can you see?
-I can see...🐛🐛🐛🐛
5) the interesting task (цікавe завдання)
let's make an apple
Фото робіт надсилайте у спільноту
Фото робіт надсилайте у спільноту
- виріжте дві половинки яблука, листочок
- черв`ячка зробіть з "гармошки"
- підпишіть одну сторону -sweet apple (солоденьке яблуко), і другу -bad apple (погане яблуко)
- I`d like to eat a sweet apple.
02.05 / 03.05 Lesson 2
Тема : Улюблені розваги.Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Улюблені розваги.Формування умінь сприймання на слух.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months.- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) - It is.....- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you!
- What season is it now?(Яка зараз пора року?)
- It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?)
- It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?)
- It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?)
- It is...... today.
2) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 5 квітня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
3) Grammar Question words ( питальні слова)What...?- Що...?Where...?- Де...?Who...?- Хто...?When...?- Коли...?Why...?- Чому...?How...?- Як...?How many...?- Скільки..?
3) Grammar Question words ( питальні слова)
What...?- Що...?
Where...?- Де...?
Who...?- Хто...?
When...?- Коли...?
Why...?- Чому...?
How...?- Як...?
How many...?- Скільки..?
4) SВ - 73p. AB - 73p.
5) Let`s sing a song
5) Let`s sing a song
6) Write down in your notebook
(запишіть 4 запитання + відповіді)
Wednesday, the 3d of MayHomeworkQqquestion- What is your name?- My name is...- How old are you?- I am ...- Where are you from?- I am from Ukraine💙💛
01.05 / 02.05 Lesson 1
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
3) вчимося читати буквосполучення "oo"
4) It is time for reading!!!!
5) Let's sing
6) AB- 95p.
6) AB- 95p.
7) Let`s read! Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК
26.04 / 28.04 Lesson 3
Тема : Дозвілля у парку розваг. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) Amusement park 👉👉👉GAME
3) SВ - 72p. AB - 72p.
5) Let`s sing a song
6) Choose the correct answer (обиріть правильний варіант)
👉👉👉 He'd like to...
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
25.04 / 26.04 Lesson 2
Тема : Похід до парку розваг. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
3) SВ - 71p. AB - 71p.
4) Let`s sing a song5) - What would you like? (Що б ти хотів?) - I'd like to ....- Я хотів би.... - I'd like to eat a banana.- Я хотів би з'їсти банан.👉👉👉GAME
6) Write down in your notebook (cкладіть 4 речення та запишіть в звичайний зошит)
Wednesday, the 26th of AprilHomework
Ll
lemonade1) I`d like...
2)
3)
4)
lemonade
2)
3)
4)
24.04 / 25.04 Lesson 1
Тема : Парк розваг. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) SВ - 70p. AB - 70p.
Tuesday, the 25th of AprilClassworkPp
parkeat a burgerride a horsedrink lemonadethrow a ballbuy chipswin a prize3)Let`s sing a song
park
4) Write down in your notebook
(запишіть 4 словосполучення, використовуючи шифр)
Tuesday, the 25th of AprilHomework
19.04 / 21.04 Lesson 3
Тема : Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми "Природа". Діагностувальна робота
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) Діагностувальна робота
Friday, the 21st of April
Test
4) Let's sing
Fall - американська назва осені 🍂🍁🍂🍁
18.04 / 19.04 Lesson 2
Тема : Пори року та одяг. Формування умінь писемного продукування.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) let`s repeat the clothes (повторюємо назви одягу)
- What do you put on (wear) in spring? (Що ти одягаєш весною?)
- I put on a dress in spring. (Я одягаю сукню весною)
3) SВ - 96p.
4) Write down in your notebook (запишіть у зошит речення, вставляючи назви одягу)
Wednesday, the 19th of April
Classwork
Cc
clothes
I put on..............in spring.
I put on..............in summer.
I put on..............in spring.
I put on..............in summer.
I put on..............in autumn.
I put on..............in winter.
5)!!!Повторіть назви свійських тварин на діагностувальну роботу
Write down in your notebook (запишіть у зошити назви тварин по рядку )
Wednesday, the 19th of April
Homeworkcowgoatmousesheephorsechicken
17.04 / 18.04 Lesson 1
Тема : Погода та дні тижня. Формування умінь усної взаємодії.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
Обиріть пору року та місяць на нашому рухомому календарі!!!!
2) складіть назви місяців з літер
Months 👉👉👉 GAME
3)- What day is it today?(Який сьогодні день?)
- It is Monday today.
Every day
Every day, every day
Little children like to play.
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday.
АУДІОДОДАТОК Let's sing
4) And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is...
sunny- сонячно partly cloudy- мінлива хмарністьcloudy- хмарно rainy - дощова погода windy - вітряно snowy - сніжить stormy - штормова погода cold - холодно hot - спекотно warm - тепло-What's the weather like in Kyiv? -It is...-What's the weather like in Vinnytsia?-It is...5) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар погоди та днів тижня.Додайте коло (на 2см більший діаметр ) з днями тижня
Виріжте ще одне коло з кольорового паперуВиріжте один сегментЗберіть все разом (3 кола) та поєднайте їх так, щоб вони рухалисяВиставіть сьогоднішній день та погоду😉😉😉
6) Write down in your notebook (запишіть у зошит)
-What's the weather like in Kyiv? -It is...
-What's the weather like in Vinnytsia?-It is...
5) the interesting task (цікавe завдання)
Створимо рухомий календар погоди та днів тижня.
Додайте коло (на 2см більший діаметр ) з днями тижня
Виріжте ще одне коло з кольорового паперу
Виріжте один сегмент
Зберіть все разом (3 кола) та поєднайте їх так, щоб вони рухалися
Виставіть сьогоднішній день та погоду😉😉😉
6) Write down in your notebook (запишіть у зошит)
Tuesday, the 18th of AprilClasswork
WwweatherIt is spring now.March, April, May are spring months.It is sunny and warm in spring.
Ww
weather
It is spring now.
March, April, May are spring months.
It is sunny and warm in spring.
12.04 / 14.04 Lesson 3
Тема : Великдень. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's sing
2) -What spring holidays do you know?(Які знаєте весняні свята?)
- How many eggs can you see in this song? (Скільки яєць побачили в пісні?)
3) Let`s make an Easter card (робимо Великодню листівку)
11.04 / 12.04 Lesson 2
Тема : Пори року. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) let`s learn the Months of the year ( вивчаємо місяці)
3) SВ - 85p. AB - 85p.
4) Write down in your notebook
(Запишіть у свої зошити, розшифрувавши слова )
Tuesday, the 15th of AprilHomework
2) March , 1 16 18 9 12,May are 19 16 18 9 14 7 months.
3) June, July, August are 19 21 13 13 5 18 months.
4) September, October, 14 15 22 5 13 2 5 18 are autumn months.
5) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар, де будемо фіксувати нашу пору року та місяці.
Роздрукуйте або намалюйте 4 пори року , в центрі в чотирьох луночках підпишіть назви пір року, а поряд запишіть відповідні місяці.
В центрі прикріпіть стрілку, щоб вона рухалася (можна використати 2см використаної пасти, або скрутити гвинтом та гайкою, підклавши з двох сторін картон)10.04 / 11.04 Lesson 1
Тема : Пори року. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) let`s start to learn new topic "Seasons" (розпочинаємо вивчення нової теми "Пори року")
Spring- весна
Summer- літо
Autumn- осінь
Winter- зима
Complete the sentences (доповніть усно речення)I can swim in...I can make a snowman in...The trees are yellow in...It is hot and sunny in...It is snowing in...The sky is grey in...3) learn the poem (вивчіть вірш)
Spring- весна
Summer- літо
Autumn- осінь
Winter- зима
Complete the sentences (доповніть усно речення)
I can swim in...
I can make a snowman in...
The trees are yellow in...
It is hot and sunny in...
It is snowing in...
The sky is grey in...
3) learn the poem (вивчіть вірш)
4) SВ - 84p. AB - 84p.
5) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 14 квітня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
05.04 / 07.04 Lesson 3
Тема : Тварини. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 103p.
Friday, the 7th of AprilClasswork
3) Let's sing4) вчимося читати буквосполучення "sh"- "ch"5) AB- 93p.
6) Write down in your notebook
(запишіть розкодовані слова в зошит + з 3 словами складіть речення)
Friday, the 7th of April
Homework
Animals 👉👉👉GAME
04.04 / 05.04 Lesson 2
Тема : Допоможи друзям. Формування умінь зорового сприймання.
Тема : Допоможи друзям. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing
2) Domestic Animals 👉👉👉 GAME
3) SВ - 94p.
Wednesday, the 5th of AprilClasswork
4) Let's sing
5) Let's read!
5) Let's read!
03.04 / 04.04 Lesson 1
Тема : Групи тварин. Формуваня умінь усної взаємодії.
Тема : Групи тварин. Формуваня умінь усної взаємодії.
1) Let`s sing
2) learn a poem
3) SВ - 69p.
AB - 69p.
4) Let's sing
5) Let's read!grass - трава spend time- проводити часcalf - теля husband - чоловік cute - милий farm- ферма strong - сильнийbull - бик busy - зайнятий
👉👉👉Аудіододаток
22.03 / 24.03 Lesson 3
Тема : Види тварин.Формування лексичних навичок.
Тема : Види тварин.Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) Let's check the homework3) SВ - 68p.
AB - 68p.
4) Let's sing
5) Describe the animal (опиши тварину !!!!Усно)
It is a big animal with a long tail.It is a reptile.What animal is it?
It is a big animal.It is a mammal.It is white and black.What animal is it?
21.03 / 22.03 Lesson 2
Тема : Попроси допомоги.Фонікс. Формування умінь усного продукування.
Тема : Попроси допомоги.Фонікс. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) What animal is it? 👉👉👉 GAME
3) Guess the Farm Animals
3) SВ - 67p.
AB - 67p.
4) Write down in your notebook
20.03 / 21.03 Lesson 1
Тема : Ми заблукали! Формування умінь зорового сприймання.
Тема : Ми заблукали! Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing
2) SВ - 66p.
AB - 66p.
3) Let's sing
4) !!!Усно опишіть свою улюблену тварину за зразкомCowThis is a big cow.It is black and white.The cow has got a long tail, four legs and a big nose. Its eyes are black.It likes grass(траву).I like it very much.Chicken...It likes corn (кукурудзу).Rabbit...It likes grass(траву).Sheep...It likes grass(траву).Horse
...
It likes grass and corn(траву + кукурудзу).
14.03 / 15.03 Lesson 2, 3
Тема : Опис свійської тварини. Формування умінь писемного продукування.
Тема : Опис свійської тварини. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) Animals 👉👉👉 GAME3) SВ - 65p.
AB - 65p.
4) Match the descriptions with the pictures ( поєднайте опис тварини з малюнком)tummy - животикfur - хутро
👉👉👉ANIMALS
13.03 / 14.03 Lesson 1
Тема : Впізнай тварину по звукам. Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Впізнай тварину по звукам. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's sing
2) SВ - 64p.
AB - 64p.
3) Animals 👉👉👉 GAME
08.03 / 10.03 Lesson 3
Тема : Робота з портфоліо. Множина іменників. Формування умінь усного продукування
Тема : Робота з портфоліо. Множина іменників. Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
2) Grammar
Singular and plural ( однина і множина )- в множині до слова додаємо закінчення -s,-es
- якщо слово закінчується на приголосний звук +у, то у змінеться на і +es (baby - babies)
- якщо слово закінчується на -f , то буде v+es (knife - knives)
деякі слова в множині і однині мають однакові слова, або слова змінюється всередині (винятки)
4) Let`s play 👉👉👉 GAME
5) let`s play plural puzzles(розріжте пазли, складіть пазли в пари однина - множина, пограйте гру з батьками)
6) PORTFOLIO
07.03 / 08.03 Lesson 2
Тема : Робота з портфоліо. Формування умінь писемного продукування
Тема : Робота з портфоліо. Формування умінь писемного продукування
1) Let`s sing2) PORTFOLIO3) Look and find 8 words
06.03 / 07.03 Lesson 1
Тема : Моє дозвілля. Формування умінь сприймання на слух. Діагностувальна робота
Тема : Моє дозвілля. Формування умінь сприймання на слух.
Діагностувальна робота
1) Let's sing
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)3) Діагностувальна робота
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) Діагностувальна робота
01.02 / 03.03 Lesson 3
Тема : Тварини на фермі. Формування умінь писемного продукування.
Тема : Тварини на фермі. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)3) SВ - 63p.
AB - 63p
4) Let's sing
5) Write down in your notebook
( запишіть пари слів в зошит та вивчіть)
Friday, the 3d of MarchHomework
6) !!! Повторити назви видів транспорту та спорту. Підготуватися до діагностувальної роботи.
28.02 / 01.03 Lesson 2
Тема : Свійські тварини. Формування умінь усної взаємодії.1) Let's sing2)Let's recall the words (повторюємо слова)
Тема : Свійські тварини. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2)Let's recall the words (повторюємо слова)
3) What is it ?
4) Write down in your notebook
Wednesday, the 1st of MarchClasswork
5) SВ - 63p.
AB - 63p
6) Let's sing
27.02 / 28.02 Lesson 1
Тема : У селі. Формування лексичних навичок.
Тема : У селі. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) SВ - 62p.
AB - 62p.
3) Let's sing
4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 5 березня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
22.02 / 24.02 Lesson 3
Тема : Час вікторини.Формування умінь усного продукування.
Тема : Час вікторини.Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
1) Let's sing
2) SВ - 61p.
AB - 61р.!!! Відповіді до вікторини запишіть в звичайний зошит
Friday, the 24th of FebruaryClassworkQuiz Time1)2)3)4)5)6)7)8)
3) Let's sing4) Let`s learn the poem (вчимо вірша) ( АВ: Ех.1, 61р.)!!! хлопчики вчать перший стовпчик!!! дівчатка вчать другий стовпчик
21.02 / 22.02 Lesson 2
Тема : Спорт. Формування умінь писемного продукування.1) Let's sing2) SВ - 102p.
Тема : Спорт. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 102p.
3) Let`s sing
3) Let`s sing
4) Let's recall the words (повторюємо слова)TRANSPORT 👉👉👉 GAME5) Write down in your notebookПідберіть правильне слово в реченні про транспорт та запишіть їх в зошити👉👉👉 I`m riding...
flying - літати riding - їздити на 2-х колісному транспортіdriving - їздити на 4-х колісному транспортіsailing - плавати
Wednesday, the 22d of February
Homework1)2)3)4)
Homework
20.02 / 21.02 Lesson 1
Тема : Моя улюблена спортивна гра. Формування умінь усного продукування.1) Let's sing2) Name all the sports you heard in the video (назвіть усі види спорту, які ви почули у відео)
Тема : Моя улюблена спортивна гра. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) Name all the sports you heard in the video (назвіть усі види спорту, які ви почули у відео)
1) swimming
2) tennis
3) football
4) baseball
5) volleyball
6) soccer
7) table tennis
- What is your favourite sport?
- I like playing football, because it`s fun and great. But I don`t like playing table tennis, because it`s boring.
3) Write down in your notebook
Monday, the 20th of FebruaryClasswork4) складіть з букв слова та запишіть їх у зошити по одному рядку SPORT 👉👉👉 GAME
4) складіть з букв слова та запишіть їх у зошити по одному рядку
SPORT 👉👉👉 GAME
Monday, the 20th of FebruaryHomework... ... ...... ...
15.02 / 17.02 Lesson 3
Тема : Спортивне дозвілля. Формування умінь писемного продукування.1) Let's sing
Тема : Спортивне дозвілля. Формування умінь писемного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 93p.
Friday, the 17th of FebruaryClasswork
3) Let`s sing
3) Let`s sing
4) перегляньте мультик про свинку Пеппу та пограйте гру, даючи відповіді на запитання1 - running2 - jumping3 - relay(естафета)4 - the tag of war(перетягування каната)5) Peppa Pig. Sports Day👉👉👉GAME
1 - running
2 - jumping
3 - relay(естафета)
4 - the tag of war(перетягування каната)
14.02 / 15.02 Lesson 2
Тема : Спортивні змагання. Нагороди. Формування умінь усної взаємодії.1) Let's sing
Тема : Спортивні змагання. Нагороди. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) SВ - 59p. AB - 59р.3) Let`s sing4) намалюйте свій кубок, додаючи символ вашого виду спорту. Напишіть на зворотній стороні опис за зразком👇👇👇❗❗❗ Кубок малюєте (роздрукувуєте) на листку А5, вирізаєте по контуру та ставите в файлик. Роботу принесете в школу, коли ми вийдемо на офлайн навчання.
This is my trophy. It is yellow. It`s very big and beautiful. It`s a trophy for ...
3) Let`s sing
4) намалюйте свій кубок, додаючи символ вашого виду спорту. Напишіть на зворотній стороні опис за зразком👇👇👇
❗❗❗ Кубок малюєте (роздрукувуєте) на листку А5, вирізаєте по контуру та ставите в файлик. Роботу принесете в школу, коли ми вийдемо на офлайн навчання.
This is my trophy. It is yellow. It`s very big and beautiful. It`s a trophy for ...
13.02 / 14.02 Lesson 1
Тема : Улюблена спортивна гра. Формування умінь усної взаємодії.1) Let's sing
Тема : Улюблена спортивна гра. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) SВ - 58p. AB - 58р.
Tuesday, the 14th of FebruaryClasswork ⚽ 🎾 🏀 🏐Jenny 😃Ian
08.02 / 10.02 Lesson 3
Тема : Фонікс. Формування умінь усного продукування.1) Let's sing2)вчимося читати буквосполучення "o"- "oa"
Тема : Фонікс. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2)вчимося читати буквосполучення "o"- "oa"
3) SВ - 56-57p. AB - 57р.
4) Write down in your notebook
4) Write down in your notebook
(запишіть рядочок розгаданого слова та складіть з ним речення)
Friday, the 10th of FebruaryHomework... ... ... ... ...I like playing ...
07.02 / 08.02 Lesson 2
Тема : Граємо у футбол. Формування умінь зорового сприймання.1) Let's sing
Тема : Граємо у футбол. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing
3) SВ - 56-57p. AB - 56р.
4) прослухайте та оберіть відповідний малюнокcooking - готуватиwatching TV - дивитися телевізорcollecting stamps - колекціонувати маркиtaking photos - фотографуватиplaying chess - грати в шахи
4) прослухайте та оберіть відповідний малюнок
cooking - готувати
watching TV - дивитися телевізор
collecting stamps - колекціонувати марки
taking photos - фотографувати
playing chess - грати в шахи
06.02 / 07.02 Lesson 1
Тема : Футбольний клуб. Формування умінь усного продукування.1) Let's sing
Тема : Футбольний клуб. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) Let`s play footballkick - бити ногоюpass - передавати м'ячdribble the ball - вести м'ячscore a goal - забити гол3) SВ - 55p. AB - 55р.4) вивчити напам'ять діалог з робочого зошита ( Впр.1, 54с.)
4) вивчити напам'ять діалог з робочого зошита ( Впр.1, 54с.)
01.02 / 03.02 Lesson 3
Тема : Спортивні ігри. Формування умінь сприймання на слух.1) Let's sing2) - What is your favourite sport? - My favourite sport is golf.3) SВ - 54p. AB - 54р.
Тема : Спортивні ігри. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's sing
2) - What is your favourite sport?
- My favourite sport is golf.
3) SВ - 54p.
AB - 54р.
4) Write down in your notebook
4) Write down in your notebook
(намалюйте в звичайних зошитах м'яч з написом "ball" та допишіть перші частини слів )
Friday, the 3d of FebruaryHomework
31.01 / 01.02 Lesson 2
Тема : Спортивні розваги. Формування умінь усної взаємодії.
Тема : Спортивні розваги. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let`s sing
2)Name the new sports (назвіть нові види спорту)bowling - боулінгrugby - футбол( американський)golf - гольфsoccer - футбол3) SВ - 53p. AB - 53р.fun - веселоgreat - чудовоdifficult - складноboring - нудноeasy - легко
2)Name the new sports (назвіть нові види спорту)
bowling - боулінг
rugby - футбол( американський)
golf - гольф
soccer - футбол
3) SВ - 53p.
AB - 53р.
fun - весело
great - чудово
difficult - складно
boring - нудно
easy - легко
4) Write down in your notebook
4) Write down in your notebook
(запишіть в зошити правдиві та помилкові речення, або виконайте завдання на роздруківці)
Wednesday, the 1st of FebruaryHomework
30.01 / 31.01 Lesson 1
Тема : Спортивний клуб. Формування лексичних навичок.
Тема : Спортивний клуб. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) SВ - 52p. AB - 52р.3) Let's sing4) Write down in your notebook
2) SВ - 52p.
AB - 52р.
3) Let's sing
4) Write down in your notebook
(запишіть 8 слів в зошити, або виконайте завдання на роздруківці)
Tuesday, the 31st of JanuaryHomework
25.01 / 27.01 Lesson 3
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
1) вчимося читати буквосполучення "ee"- "ea"
2) It is time for reading!!!!
beet - буряк
dig- копати
seed - насіння
deep - глибокий
leaf - листок
meal - їжа
3) Let's sing
👉👉👉АУДІОДОДАТОК
24.01 / 25.01 Lesson 2
Тема : Транспорт. Формування зорового сприймання. Проектна робота
1) Let`s sing
2) SВ - 101p.
Речення та слова запишіть в простий зошит
Wednesday, the 25th of January
Classwork
3) PROJECT
Намалюйте свій улюблений вид транспорту + у віконечку наклейте своє фото (або намалюйте), на зворотньому боці сторінки опишіть транспорт за зразком 👇👇👇
My favourite transport
Look! This is a helicopter.
It is red.
I am flying a helicopter now.
Oh, it's great!
It is my favourite transport.
4) Let`s sing
23.01 / 24.01 Lesson 1
Тема : Вимірюємо предмети навкруги. Формування умінь усного продукування.
1) Let`s sing
2) Name the new types of transport (назвіть нові види транспорту)
ferry - паром
cable car - канатна дорога
truck - вантажівка
3) SВ - 50-51p.
AB - 50-51p.
4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 27 січня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
18.01 / 20.01 Lesson 3
Тема : Подорож на автобусі. Фонікс. Формування умінь сприймання на слух
1) Let`s sing
2) What are you doing?3) SВ - 48-49p. AB - 48-49p.4) Поставте літери в правильній послідоностіTransport👉👉👉Game 3
17.01 / 18.01 Lesson 2
Тема : Веселий транспорт. Формування умінь зорового сприймання
1) Let`s sing
2) You favourite type of transport 💗💗💗
3) SВ - 47p. AB - 47p.- What are you doing? (Що ти робиш?) - I am flying a helicopter.- Are you driving a taxi?(Ти водиш таксі?) - Yes, I am. / No, I'm not.
4) Let's sing
5) Write down in your notebook(доповніть речення та запишіть у звичайний зошит)
Wednesday, the 18th of JanuaryHomework
16.01 / 17.01 Lesson 1
Тема : Ми їдемо, їдемо, їдемо! Формування умінь усного продукування
Тема : Ми їдемо, їдемо, їдемо! Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
3) SВ - 46p. AB - 46p.
4) Let's sing
5) Write down in your notebook(Погрупуйте усі види транспорту, що є на малюнку в 4 колонки - вулиця, парк, море, небо. Допишіть в колонки інші види транспорту, які ви знаєте)
Wednesday, the 15th of JanuaryHomework
11.01 / 13.01 Lesson 3
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
Тема : Читання час! Формування умінь усного продукування
1) вчимося читати літеру "Uu"в закритому складі
2) It is time for reading!!!!
3) Let's sing
4) AB- 92p.jug - глечикplum - сливаbug - жукtub - ванна
4) AB- 92p.
jug - глечик
plum - слива
bug - жук
tub - ванна
10.01 / 11.01 Lesson 2
Тема : Їдемо на відпочинок! Формування умінь усної взаємодії
Тема : Їдемо на відпочинок! Формування умінь усної взаємодії
1) Let's sing
2) SВ - 45p.
AB - 45p.flying - літати riding - їздити на 2-х колісному транспортіdriving - їздити на 4-х колісному транспортіsailing - плавати
4) Let's sing
5) знайдіть в інтерактивному додатку
Quick Minds 2 нашу тему "Off we go!!!"
(5 тема) та пограйте ігри зі словами
6) Write down in your notebook
(запишіть 6 речень)
Wednesday, the 15th of JanuaryHomework
09.01 / 10.01 Lesson 1
Тема : Вибираємо транспорт на відпочинок. Формування лексичних навичок
Тема : Вибираємо транспорт на відпочинок. Формування лексичних навичок
1) Let's sing
4) Let's sing
5) Write down in your notebook





.png)



















.jpg)




































г
ВідповістиВидалити