Інтерактивний додаток
https://www.quickmindsapps.es/
3 клас
21.11 / 22.11 Lesson 3
Тема : Зовнішність. Закріплення знань.
Тема : Зовнішність. Закріплення знань.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!- How are you? - I am fine. Thank you! - What season is it now? - It is.......now.- What autumn months do you know? - September, ..., ... are autumn months.- What month is it now? - It is.......now.- What's the weather like today? - It is.....- What day is it today? - It is...... today.
2) Let`s learn a poem
4) SВ - 34p. AB - 34-35p.Friday, the twenty-second of NovemberClassworkQuiz time
Friday, the twenty-second of November
Classwork
Quiz time
5) Project
20.11 / 21.11 Lesson 2
Тема : Відомі музеї. Формування навичок усного продукування
Тема : Відомі музеї. Формування навичок усного продукування
1) 👉👉👉 WARMING UP
2) Let`s learn a poem
2) Let`s learn a poem
3) Let's recall the words
3) Let's recall the words
4) 👉👉👉👉GAME
19.11 / 20.11 Lesson 1
Тема : Музеї. Формування навичок зорового сприймання
Тема : Музеї. Формування навичок зорового сприймання
1) 👉👉👉 WARMING UP
2) Poem
The days of the week
Every day, every day
Little children like to play.
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday.
👉👉👉👉 АУДІОДОДАТОК
3) 👉👉👉👉GAME
5) let's sing
04.06 Lesson 3
Тема : Повторення за рік.
1) let's sing
1) let's sing
2 ) let's repeat the animals
3) Let's play!!! Пограйте зі своїми батьками в гру ДОМІНО. Роздукуйте ( по 2-3 примірника), виріжте доміношки, візьміть по 5 карток (якщо 2 учасника) та закривайте по черзі слова відповідними малюнком, поступово добирайте картки. Виграє той , хто першим позбудеться усіх карток.Яке доміно хочете пограти? Обирайте для гри один листок!!!!4) let's sing
5) на канікулах не забувайте про анг.мову😉😉😉. В кінці робочого зошита є тексти для читання(ми їх опрацювали в школі). За бажанням та натхненням , можете повторно перечитувати.🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
01.06 Lesson 1Тема : Фонікс. Формування умінь писемного продукування. 1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
28.05 Lesson 3Тема : Гра-вікторина. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі "Щоденні обов'язки".
1) let's speak
2) let's repeat seasons, months and days (повторюємо назви пір року, місяці та дні тижня)
- When is your birthday?
- My birthday is in August. (назвіть місяць свого народження)
3) SВ - 86p. ( в звичайному зошиті запишіть відповіді до вікторини)
25.05 Lesson 1Тема : Я здоровий! Формування навичок усної взаємодії.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) learn the poem
Літо, літо
Час розваги
Біг під сонцем
До засмаги 😆😆😆
Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво
Для прохолоди🍦🍨🍧
3) SВ - 84-85p.
WB - 84-85p.
30.04 Lesson 3
Тема : Продукти харчування. Закріплення знань.1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.2) Let's read!
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
4) the interesting task (цікавe завдання) Перегляньте мультик
- Who was the Easter Bunny?
5) За бажанням, можете виготовити святкову корзинку та подарувати її близьким🥰🥰🥰🥰
29.04 Lesson 2
Тема : Давайте готувати! Формування навичок зорового сприймання. 1)Let`s sing a song "Hot cross buns"(гарячі хрестові булочки)
2) Let's read!Як святкували Великдень 4 квітня в Англії? Easter - Великденьchurches - церквиChrist - Христосsing - співатиbunny - кроликeggs - яйцяthe cross buns- хрестові булочки3) SВ - 95p., 104р.4)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Побудуйте запитання та дайте на них відповідь( Yes, please. / No, thank you.)Thursday, the twenty-ninth of April Homework
27.04 Lesson 1Тема : Моя улюблена страва. Формування навичок усного продукування. Проектна робота.1) Let's sing
2) Let's read!
Як святкували Великдень 4 квітня в Англії?
Easter - Великдень
churches - церкви
Christ - Христос
sing - співати
bunny - кролик
eggs - яйця
the cross buns- хрестові булочки
3) SВ - 95p., 104р.
4)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Побудуйте запитання та дайте на них відповідь( Yes, please. / No, thank you.)
Thursday, the twenty-ninth of April
Homework
2) Let's read!
Зовсім скоро, 2 травня, ми будемо святкувати Великдень (Easter). А як же святкують Великдень в Україні?
Easter - Великдень
churches - церкви
Christ - Христос
sing - співати
eggs - яйця
3) SВ - 77p.
WB -77p.
4) Write the recipe for a Fruit salad (запиши рецепт фруктового салату + приготуй справжній салат за своїм рецептом)🍓🍒🍎🍉🥭🍉🍍🍌🍐🥝🍇🍋🍊🍑🍓🍍🍌
23.04 Lesson 3Тема : Улюблена страва моєї родини. Формування навичок усного продукування.1) Let's sing
2) SВ - 76p.
WB -76p.
3)Write down in your notebook (запишіть у зошит).
Friday, the twenty-third of April
Classwork
Exercise 1, p.76
1 3
2 4
4) WB: Ex.2,p.76 (допишіть 2-3 речення про сніданок чи обід у вашій родині ). Завдання можна написати в звичайному зошиті
Hi, I am.... I live in Vinnytsia...
22.04 Lesson 2Тема : Пригоди дослідників.Фонікс. Формування навичок усної взаємодії.1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)2) SВ - 74-75p. WB -75p.
1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)
2) SВ - 74-75p.
WB -75p.
20.04 Lesson 1Тема : У печері. Формування навичок усної взаємодії.1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) H/T
They took bread, cheese, tomatoes, lemonade and orange juice, a strawberry cake, apples, bananas, grapes, eggs, some salad and a watermelon.
3) SB p.74;
WB p.74
16.04 Lesson 3Тема : Що у холодильнику? Формування навичок писемного продукування.1) Let's sing2) SB p.73; WB p.733) - What food did the Pig`s Family take on the picnic? - They took (минулий час)....Запишіть відповідь у звичайний зошит, перерахувавши усі продукти , які взяли поросята на пікнік.
2) SB p.73;
WB p.73
3) - What food did the Pig`s Family take on the picnic?
- They took (минулий час)....
Запишіть відповідь у звичайний зошит, перерахувавши усі продукти , які взяли поросята на пікнік.
15.04 Lesson 2Тема : Фрукти.Формування навичок сприймання на слух.1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) Let1s play BINGO3) SB p.72; WB p.724) -What is your favourite fruit? (намалюйте фрукт, виріжіть та підпишіть назву ) + складіть віршика про ваш улюблений фрукт(зразок в зошиті Впр.2, ст72)
13.04 Lesson 1Тема : Кому смачненького! Формування навичок усного продукування.1) Let's recall the words2)Write down in your notebook (запишіть у зошит).Tuesday, the thirteenth of April Classwork4) Let's sing
3) SB p.72;
WB p.72
4) -What is your favourite fruit? (намалюйте фрукт, виріжіть та підпишіть назву ) + складіть віршика про ваш улюблений фрукт(зразок в зошиті Впр.2, ст72)
2)Write down in your notebook (запишіть у зошит).
Tuesday, the thirteenth of April
Classwork
09.04 Lesson 3Тема : Продукти харчування. Формування лексичних навичок1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) Let's learn the new words
3) SB p.70;
WB p.70
4) the interesting task (цікавe завдання) Перегляньте мультик
- What did thе Pig`s Family buy at the market? (Що родина поросят купила на ринку?)
- The Pig's Family bought ....... at the market. (Родина поросят купили........ на ринку.)
5)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Запишіть лише назви нових фруктів по рядочку та відповідь на питання до мультика.
Friday, the ninth of April
Homework
grapes
...
...
...
The Pig's Family bought ....... at the market.
07.04 Lesson 2Тема : Систематизація та узагальнення знань. Діагностична робота.
1) Let's recall the words
2) діагностична робота
2) діагностична робота
06.04 Lesson 1Тема : Здоровий спосіб життя.Формування умінь усного продукування.1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.2) Let's listen the story
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
2) Let's listen the story
02.04 Lesson 3Тема : Погода і природні явища. Формування навичок зорового сприймання.1) Let's sing2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.3) And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is.....
sunny- сонячно cloudy- хмарно
rainy - дощова погода windy - вітряно
snowy - сніжить stormy - штормова погода
cold - холодно hot - спекотно
warm - тепло4) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар погоди та днів тижня.
2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
3) And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is.....
rainy - дощова погода windy - вітряно
snowy - сніжить stormy - штормова погода
cold - холодно hot - спекотно
warm - тепло
4) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар погоди та днів тижня.
5) SB p.94; WB p.946) SB: Ex.1, p.103(запишіть 6 речень відповідно до малюнків)Ex.2, p.103 (поставте слова в минулому часі)Friday, the second of AprilClassworkEx.1,p.1031. She's got a cold.2. He's got a toothache.3.4.5.6.Ex.2,p.103Watch-watched, phone - phoned,...
01.04 Lesson 2Тема : Висока температура. Формування навичок зорового сприймання.
5) SB p.94;
WB p.94
6) SB: Ex.1, p.103(запишіть 6 речень відповідно до малюнків)
Ex.2, p.103 (поставте слова в минулому часі)
Friday, the second of April
Classwork
Ex.1,p.103
1. She's got a cold.
2. He's got a toothache.
3.
4.
5.
6.
Ex.2,p.103
Watch-watched, phone - phoned,...
1) Let's sing2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо) - Hello 🥰! - Hello! - How are you? - I am fine. Thank you - What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now. - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?) - March,...,.... are spring months. - What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now. - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is..... - What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.3) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар, де будемо фіксувати нашу пору року та місяці Роздрукуйте або намалюйте 4 пори року , в центрі в чотирьох луночках підпишіть назви пір року та місяці біля відповідного малюнка. В центрі прикріпіть стрілку, щоб вона рухалася (можна використати 2см використаної пасти, або скрутити гвинтом та гайкою, підклавши з двох сторін картон)4) SB p.69; WB p.69
30.03 Lesson 1Тема : Простуда. Формування навичок усного продукування.1) Let's recall the words2) SB p.68; WB p.683) let's read
4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота.Запишіть розшифровані словаTuesday, the thirtieth of MarchClasswork
2) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
- Hello 🥰! - Hello!
- How are you? - I am fine. Thank you
- What season is it now?(Яка зараз пора року?) - It is.......now.
- What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
- March,...,.... are spring months.
- What month is it now?(Який зараз місяць?) - It is.......now.
- What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
- What day is it today?(Який сьогодні день?) - It is...... today.
3) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар, де будемо фіксувати нашу пору року та місяці
Роздрукуйте або намалюйте 4 пори року , в центрі в чотирьох луночках підпишіть назви пір року та місяці біля відповідного малюнка.
В центрі прикріпіть стрілку, щоб вона рухалася (можна використати 2см використаної пасти, або скрутити гвинтом та гайкою, підклавши з двох сторін картон)4) SB p.69;
WB p.69
2) SB p.68;
WB p.68
3) let's read
4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота.Запишіть розшифровані слова
Tuesday, the thirtieth of March
Classwork
26.03 Lesson 3Тема : Літо в таборі. Фонікс. Формування навичок писемного продукування.1) Let's sing2) SB p.67; WB p.673) Phonics4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 речень з будь-якими дієсловами з Впр.2, ст.67 (WB)Friday, the twenty - sixth of MarchClasswork
2) SB p.67;
WB p.67
3) Phonics
4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 речень з будь-якими дієсловами з Впр.2, ст.67 (WB)
Friday, the twenty - sixth of March
Classwork
DdDenis played football yesterday.
25.03 Lesson 2Тема : У лікарні. Формування навичок усної взаємодії.1) What`s wrong with Jonn? (Що сталося з Джоном?) What are his symptoms? (Які має ознаки хвороби?)
2) SB p.66;
WB p.66
3) read a story p.66
23.03 Lesson 1Тема : Шоколадний монстер. Формування граматичних навичок.
1) Let's sing2) SB p.65; WB p.65
SsSpringMarch, April, May are spring months.
19.03 Lesson 3Тема : Жахливий тиждень. Формування навичок сприймання на слух.
2) SB p.65;
WB p.65
1) Let's sing2) Let`s read3) SB p.64; WB p.644) Solve the crossword (розв`яжи кросворд)5) візьміть участь у тестуванні (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 25 березня 23:00https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу.
7849074
18.03 Lesson 2Тема : Що сталося? Формування писемного продукування.1) Let's recall the words
2) Let`s read
3) SB p.64;
WB p.64
4) Solve the crossword (розв`яжи кросворд)
5) візьміть участь у тестуванні (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 25 березня 23:00
https://naurok.com.ua/test/joinКод доступу.
16.03 Lesson 1Тема : Здоров'я. Формування лексичних навичок.
1)Let's learn a poem (вчимо віршик про весну)
2) SB p.62; WB p.623) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Пропишіть розшифровані види хвороб з додаткового завдання в презентації (впр.1) та побудуйте речення до малюнків (впр.2) Tuesday, the sixteenth of MarchClassworkCough, cold, toothache, earache, stomachache, headache.1. He's got a cold.2.3.4.5.6.
05.03 Lesson 1Тема : Діагностична робота. Систематизація та узагальнення знань.1) Let's recall the words
1)Let's learn a poem (вчимо віршик про весну)
2) SB p.62;
WB p.62
3) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Пропишіть розшифровані види хвороб з додаткового завдання в презентації (впр.1) та побудуйте речення до малюнків (впр.2)
Tuesday, the sixteenth of March
Classwork
Cough, cold, toothache, earache, stomachache, headache.
1. He's got a cold.
2.
3.
4.
5.
6.
3)Reading and writing4) Let`s read 4) привітайте дорогих жінок зі святом. Виготовіть вітальні листівки👇
Happy women's day🌷🌷🌷🌷🌷
04.03 Lesson 1Тема : Гра - будинок. Формування навичок усної взаємодії.1) Let's sing2) Починаємо працювати з презентацією з 11хв.25с. SB p.61; WB p.613) Phonics - tion
4) Let`s read
4) привітайте дорогих жінок зі святом. Виготовіть вітальні листівки👇
Happy women's day🌷🌷🌷🌷🌷
2) Починаємо працювати з презентацією з 11хв.25с.
SB p.61;
WB p.61
3) Phonics - tion
4) WB: Ex.1-3, p.93
5) Let's play game.
Пограйте гру з другом чи батьками. Кинувши кубик,ви робите відповідну кількість ходів фішкою. Потім називаєте назву кімнати (kitchen, hall,...) чи називаєте дію ,яку виконують люди в даній кімнаті (Dad is playing the guitar). Якщо не знаєте назву кімнати, то пропускаєте хід. Виграє той, хто першим дістанеться фінішу. Good luck!
22.01 Lesson 6Тема : Біля моря. Фонікс. Формування навичок усної взаємодії.1) Let's sing2) SB p.48-49; WB p.493) Let's sing 4) Розкрийте дужки та побудуйте речення в теперішньому тривалому часі (Present Continuous Tense). Завдання можна роздрукувати, або записати в звичайний зошит. Підмет + допоміжне дієслово (am, is, are) + звичайне дієслово з закінченням -ing
2) SB p.48-49;
WB p.49
3) Let's sing
4) Розкрийте дужки та побудуйте речення в теперішньому тривалому часі (Present Continuous Tense). Завдання можна роздрукувати, або записати в звичайний зошит.
Підмет + допоміжне дієслово (am, is, are) + звичайне дієслово з закінченням -ing
Friday, the twenty-second of January Classwork
21.01 Lesson 5Тема : Пастка. Формування навичок зорового сприймання. 1) Let's sing2) SB p.48-49; WB p.483) Read Ex.1,p.48 in your book!!!
2) SB p.48-49;
WB p.48
3) Read Ex.1,p.48 in your book!!!
19.01 Lesson 4Тема : Дозвілля друзів. Формування граматичних навичок.
1) Let's sing3) Пограйте ігри із вивченими словами в інтерактивному додатку Quick Minds 3 (обирайте 5 тему "By the sea")
4) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 запитань до запропонованих речень і , дивлячись на малюнок, дайте коротку відповідь на утворені запитання :
1) Let's sing
3) Пограйте ігри із вивченими словами в інтерактивному додатку Quick Minds 3 (обирайте 5 тему "By the sea")
4) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 запитань до запропонованих речень і , дивлячись на малюнок, дайте коротку відповідь на утворені запитання :
2. The parrot is drawing.3 The zebras are dancing.4. The monkey is jumping.5. The crocodile is fishing.6. The tiger is sleeping.
Tuesday, the nineteenth of January Classwork
15.01 Lesson 3 Тема : Телефонна розмова. Формування навичок сприймання на слух. 1) Let's sing2) SB p.46; WB p.463) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота та букву Rr. Намалюйте в зошиті людину чи робота, яка розмовляє по телефону, а поряд малюнок закреслений в кружечку (що не робить людина). Під малюнком складіть речення:Friday, the fifteenth of January Classwork Rrrobot
2) SB p.46;
WB p.46
3) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота та букву Rr. Намалюйте в зошиті людину чи робота, яка розмовляє по телефону, а поряд малюнок закреслений в кружечку (що не робить людина). Під малюнком складіть речення:
14.01 Lesson 2
Тема : Моє дозвілля. Формування навичок писемного продукування.
1) Let`s sing
2) SB p.45;
WB p.45
3) візьміть участь у тестуванні (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 24 січня 23:00
https://naurok.com.ua/test/joinКод доступу.
12.01 Lesson 1
Тема : Активний відпочинок. Формування лексичних навичок.
1) Let`s sing
2) SB p.44;
WB p.44






























































Дякую за ідею та матеріал.
ВідповістиВидалитиГалино Дмитрівно, вибачте, будь ласка, дозвольте скачати Ваше відео до уроку 1!Дякую. З пов. Т.
ВідповістиВидалитиOk😉
ВідповістиВидалити