Дистанційне навчання 3 клас

Інтерактивний додаток
https://www.quickmindsapps.es/

3 клас

21.11 / 22.11  Lesson 3

Тема : Зовнішність. Закріплення знань.

1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)

- Hello 🥰!                    - Hello!
- How are you?             - I am fine. Thank you! 
- What season is it now?
                                       -   It is.......now.
What autumn months do you know?
            - September, ..., ...  are autumn months.
- What month is it now?
                                       -   It is.......now.
- What's the weather like today?
                                       - It is.....
- What day is it today?
                                       -   It is...... today.

2) Let`s learn a poem

4)  SВ - 34p.
     AB - 34-35p.
Friday, the twenty-second of November
Classwork
Quiz time

5) Project





20.11 / 21.11  Lesson 2

Тема :  Відомі музеї. Формування навичок усного продукування

1) 👉👉👉 WARMING UP

2) Let`s learn a poem

3) Let's recall the words

Thursday, the twenty-first of November
Classwork
Ff
Bingo
..., ..., ..., ..., ...

4) 👉👉👉👉GAME
5)  SВ - 99p.
Exercise 1, p.99
This is my sister Kate. Her hair is blonde and straight.
This is my uncle Ron. His moustache is brown and long.
Look at David  and Linda.Their hair is curly.
6) Write down in your notebook (H/t)



    


19.11 / 20.11  Lesson 1

Тема :  Музеї. Формування навичок зорового сприймання

1) 👉👉👉 WARMING UP

2) Poem
The days of the week
Every day, every day
Little children like to play.
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday.

 👉👉👉👉   АУДІОДОДАТОК 

3)     👉👉👉👉GAME

5) let's sing
6) 👉👉👉👉GAME





 04.06     Lesson 3

Тема :  Повторення за рік.

1) let's sing

2 ) let's repeat the animals

3) Let's play!!! 
Пограйте зі своїми батьками в гру ДОМІНО.  Роздукуйте ( по 2-3 примірника), виріжте доміношки, візьміть по 5 карток (якщо 2 учасника) та закривайте  по черзі слова відповідними малюнком, поступово добирайте картки. Виграє той , хто першим позбудеться усіх карток.
Яке доміно хочете пограти? Обирайте для гри один листок!!!!
4) let's sing

5) на канікулах не забувайте про анг.мову😉😉😉. В кінці робочого зошита є тексти для читання(ми їх опрацювали в школі). За бажанням та натхненням , можете повторно перечитувати.
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰


01.06    Lesson 1
Тема : Фонікс. Формування умінь писемного продукування. 
1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.
2) let's sing
3) phonics ar
4) WB - 96p.
5) Let's sing


28.05    Lesson 3
Тема :  Гра-вікторина. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу по темі "Щоденні обов'язки".

1) let's speak
2) let's repeat seasons, months and days (повторюємо назви пір року, місяці та дні тижня)
 When is your birthday?
 - My birthday is in August. (назвіть місяць свого народження)
3) SВ - 86p. ( в звичайному зошиті запишіть відповіді до вікторини)
4) WB- 87p.(поспівайте пісеньку + відзначте правильну відповідь)


25.05    Lesson 1
Тема :  Я здоровий! Формування навичок усної взаємодії.

1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.
2) learn the poem

                        АУДІОДОДАТОК
Літо, літо
Час розваги
Біг під сонцем 
До засмаги 😆😆😆

Літо, літо,
Стрибай у воду,
Їж морозиво 
Для прохолоди🍦🍨🍧
3) SВ - 84-85p.
    WB - 84-85p. 





30.04       Lesson 3

Тема :  Продукти харчування. Закріплення знань.
1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.
2) Let's read!

3) WB - p.95

4) the interesting task (цікавe завдання) Перегляньте мультик
- Who was the Easter Bunny?
5) За бажанням, можете виготовити святкову корзинку та подарувати її близьким🥰🥰🥰🥰


29.04       Lesson 2

Тема :  Давайте готувати! Формування навичок зорового сприймання.
 1)Let`s sing a song "Hot cross buns"(гарячі хрестові булочки)

 2) Let's read!
Як святкували Великдень 4 квітня в Англії?
Easter - Великдень
churches - церкви
Christ - Христос
sing - співати
bunny - кролик
eggs - яйця
the cross buns- хрестові булочки
3) SВ -  95p., 104р.
4)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Побудуйте запитання та дайте на них відповідь( Yes, please. /  No, thank you.)
Thursday, the twenty-ninth of April
 Homework



 

27.04       Lesson 1
Тема : Моя улюблена страва. Формування навичок усного  продукування. Проектна робота.
1) Let's sing

2) Let's read!
Зовсім скоро, 2 травня, ми будемо святкувати Великдень (Easter). А як же святкують Великдень в Україні?
Easter - Великдень
churches - церкви
Christ - Христос
sing - співати
eggs - яйця
3) SВ -  77p.
    WB -77p.
4) Write the recipe for a Fruit salad (запиши рецепт фруктового салату + приготуй справжній салат за своїм рецептом)🍓🍒🍎🍉🥭🍉🍍🍌🍐🥝🍇🍋🍊🍑🍓🍍🍌




23.04       Lesson 3
Тема : Улюблена страва моєї родини. Формування навичок усного продукування.
1) Let's sing

2) SВ -  76p.
    WB -76p.

3)Write down in your notebook (запишіть у зошит).
Friday, the twenty-third of April
  Classwork
Exercise 1, p.76
1                                3
2                                4
4) WB: Ex.2,p.76 (допишіть 2-3 речення про сніданок чи обід у вашій родині ). Завдання можна написати в звичайному зошиті
 Hi, I am.... I live in Vinnytsia...




22.04       Lesson 2
Тема : Пригоди дослідників.Фонікс. Формування навичок усної взаємодії.
1) Let`s learn the poem (вивчіть вірш)
2) SВ - 74-75p.
    WB -75p.
3) Зробіть сигнальну картку!!! З картону виріжіть долоньку, з однієї сторони вона має бути червона, а з іншого - зелена. Прикріпіть долоньку на смужці 10 см(щоб було зручно тримати)







20.04       Lesson 1
Тема : У печері. Формування навичок усної взаємодії.
1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.

2) H/T
They took bread, cheese,  tomatoes,  lemonade and orange juice, a strawberry cake, apples, bananas,  grapes, eggs, some salad and a watermelon.
3) SB  p.74;
    WB p.74


16.04       Lesson 3
Тема : Що у холодильнику? Формування навичок писемного продукування.
1) Let's sing
2) SB  p.73;
    WB p.73
3) - What food did the Pig`s Family take on the picnic?
   -   They took (минулий час)....
Запишіть відповідь у звичайний зошит, перерахувавши усі продукти , які взяли поросята на пікнік.





15.04       Lesson 2
Тема : Фрукти.Формування навичок сприймання на слух.
1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.

2) Let1s play BINGO
3) SB  p.72;
    WB p.72
4) -What is your favourite fruit? (намалюйте фрукт, виріжіть та підпишіть назву ) +  складіть віршика про ваш улюблений фрукт(зразок в зошиті Впр.2, ст72)




13.04       Lesson 1
Тема : Кому смачненького! Формування навичок усного продукування.
1) Let's recall the words
2)Write down in your notebook (запишіть у зошит).
Tuesday, the thirteenth of April
  Classwork
I`d like ... a watermelon.🍉
3) SB  p.71;
    WB p.71


4) Let's sing
5) підберіть малюнки до слів та впишіть а - an - some

rice- рис
honey- мед
pear -груша




09.04       Lesson 3
Тема : Продукти харчування. Формування лексичних навичок
1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.

2) Let's learn the new words
3) SB  p.70;
    WB p.70
4) the interesting task (цікавe завдання) Перегляньте мультик

- What did thе Pig`s Family buy at the market? (Що родина поросят купила на ринку?)
- The Pig's Family bought ....... at the market. (Родина поросят купили........ на ринку.)
5)Write down in your notebook (запишіть у зошит). Запишіть  лише назви  нових фруктів по рядочку та відповідь на питання до мультика.
Friday, the ninth of April
  Homework
grapes
...
...
...
The Pig's Family bought ....... at the market.


07.04       Lesson 2
Тема : Систематизація та узагальнення знань. Діагностична робота.

1) Let's recall the words

2) діагностична робота



06.04       Lesson 1
Тема : Здоровий спосіб життя.Формування умінь усного продукування.
1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.
2) Let's listen the story
- What's the matter with Lisa?
- What was her temperature?
- Could Lisa go to school?
-Was she hungry?
3)SB:94p.
4) підготуйтеся до діагностчної роботи: повторіть назви хвороб, правильні та неправильні дієслова в мин.часі (63 та 65 ст.), побудова речень She's got... He's got...

02.04       Lesson 3
Тема : Погода і природні явища. Формування навичок зорового сприймання.
1) Let's sing
2)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.
3) And what's the weather like today?( A яка ж погода сьогодні?) It is.....

sunny-  сонячно                      cloudy- хмарно
rainy - дощова погода            windy - вітряно
snowy - сніжить                      stormy - штормова погода
cold - холодно                          hot - спекотно  
warm - тепло
4) the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар погоди та днів тижня.

Роздрукуйте шаблон та розфарбуйте його, або намалюйте свій власний
Додайте коло (на 2см  більший діаметр) з днями тижня
Виріжте ще одне коло з кольорового паперу
Виріжте один сегмент
Зберіть все разом (3 кола) та поєднайте їх так, щоб вони рухалися
Виставіть сьогоднішній день та погоду😉😉😉

5) SB  p.94;
    WB p.94
6) SB: Ex.1, p.103(запишіть 6 речень відповідно до малюнків)
Ex.2, p.103 (поставте слова в минулому часі)
Friday, the second of April
Classwork
Ex.1,p.103
1. She's got a cold.
2. He's got a toothache.
3.
4.
5.
6.
Ex.2,p.103
Watch-watched, phone - phoned,...




01.04       Lesson 2
Тема : Висока температура. Формування навичок зорового сприймання.

1) Let's sing
2)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
   - Hello 🥰!                                         - Hello!
   - How are you?                                  - I am fine. Thank you 
   - What season is it now?(Яка зараз пора року?)      -   It is.......now.
   - What spring months do you know?(Які весняні місяці ти знаєш?)
   - March,...,....  are spring months.
      - What month is it now?(Який зараз місяць?)      -   It is.......now.
   - What's the weather like today?( Яка погода сьогодні?) It is.....
   - What day is it today?(Який сьогодні день?)      -   It is...... today.
3)  the interesting task (цікавe завдання) Створимо рухомий календар, де будемо фіксувати нашу пору року та місяці
Роздрукуйте або намалюйте 4 пори року , в центрі в чотирьох луночках підпишіть назви пір року та місяці біля відповідного малюнка.
В центрі прикріпіть стрілку, щоб вона рухалася (можна використати 2см використаної пасти, або скрутити гвинтом та гайкою, підклавши з двох сторін картон)
4) SB  p.69;
    WB p.69



30.03       Lesson 1
Тема : Простуда. Формування навичок усного продукування.
1) Let's recall the words
2) SB  p.68;
    WB p.68
3) let's read


4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота.Запишіть розшифровані слова
Tuesday, the thirtieth of March
Classwork




26.03       Lesson 3
Тема : Літо в таборі. Фонікс. Формування навичок писемного продукування.
1) Let's sing
2) SB  p.67;
    WB p.67
3) Phonics
4) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 речень з будь-якими дієсловами з Впр.2, ст.67 (WB)
Friday, the twenty - sixth of March
Classwork

Dd
Denis played football yesterday.


25.03       Lesson 2
Тема : У лікарні. Формування навичок усної взаємодії.
1) What`s wrong with Jonn? (Що сталося з Джоном?) What are his symptoms? (Які має ознаки хвороби?)



2) SB  p.66;
    WB p.66
3) read a story p.66



23.03       Lesson 1
Тема : Шоколадний монстер. Формування граматичних навичок.

1) Let's sing
2) SB  p.65;
    WB p.65

3) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Виконайте вправу 1 з підручника  на 110ст.(тема 7).Напишіть пару правильних дієслів на блакитних кульках, а пару неправильних дієслів на зелених кульках (за зразком).

Tuesday, the twenty - third of March
Classwork
Ss
Spring
March, April, May are spring months.





19.03       Lesson 3
Тема : Жахливий тиждень. Формування навичок сприймання на слух.

1) Let's sing
2) Let`s read
3) SB  p.64;
    WB p.64
4) Solve the crossword (розв`яжи кросворд)
5) візьміть  участь у тестуванні (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 25 березня 23:00
https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу. 
7849074



18.03       Lesson 2
Тема : Що сталося? Формування писемного продукування.
1) Let's recall the words

2) SB -  p.63;
    AB - p.63
 3) останнє завдання з презентації виконуєте усно + читати
puddles  - калюжа
            -  Why were they happy?


16.03       Lesson 1
Тема : Здоров'я. Формування лексичних навичок.

1)Let's learn a poem (вчимо віршик про весну)

2) SB  p.62;
    WB p.62
3) в звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Пропишіть розшифровані види хвороб з додаткового завдання в презентації (впр.1) та побудуйте речення до малюнків (впр.2)
 
Tuesday, the sixteenth of March
Classwork
Cough, cold, toothache, earache, stomachache, headache.
1. He's got a cold.
2.
3.
4.
5.
6.




05.03       Lesson 1
Тема : Діагностична робота. Систематизація та узагальнення знань.
1) Let's recall the words
2) Listening Test


3)Reading and writing
4) Let`s read 
4) привітайте дорогих жінок зі святом. Виготовіть вітальні листівки👇

Happy women's day🌷🌷🌷🌷🌷



04.03       Lesson 1
Тема : Гра - будинок. Формування навичок усної взаємодії.
1) Let's sing
2) Починаємо працювати з презентацією з 11хв.25с.
    SB  p.61;
    WB p.61
3) Phonics - tion


4) WB: Ex.1-3, p.93

5) Let's play game.
    Пограйте гру з другом чи батьками. Кинувши кубик,ви робите відповідну кількість ходів фішкою. Потім називаєте назву кімнати (kitchen, hall,...) чи називаєте дію ,яку виконують люди в даній кімнаті (Dad is playing the guitar). Якщо не знаєте назву кімнати, то пропускаєте хід. Виграє той, хто першим дістанеться фінішу. Good luck!






22.01       Lesson 6
Тема :  Біля моря. Фонікс. Формування навичок усної взаємодії.
1) Let's sing
2) SB  p.48-49;
    WB p.49
3) Let's sing 
4)  Розкрийте дужки та побудуйте речення в теперішньому тривалому часі (Present Continuous Tense). Завдання можна роздрукувати, або записати в звичайний зошит.
        Підмет + допоміжне дієслово (am, is, are) + звичайне дієслово з закінченням -ing

        Friday, the twenty-second of January
    Classwork 

21.01       Lesson 5
Тема :  Пастка. Формування навичок зорового сприймання. 
1) Let's sing
2) SB  p.48-49;
    WB p.48
3) Read Ex.1,p.48 in your book!!!


19.01       Lesson 4
Тема :  Дозвілля друзів. Формування граматичних навичок. 

1) Let's sing
2) SB  p.47;
    WB p.47
3) Пограйте ігри із вивченими словами в інтерактивному додатку  Quick Minds 3 (обирайте 5 тему "By the sea")             

Завантажити 👉 Інтерактивний додаток

4) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота. Побудуйте 6 запитань до запропонованих речень і , дивлячись на малюнок, дайте коротку відповідь на утворені запитання  :

1. The hippos are   swimming.
2. The parrot is drawing.
3  The zebras are dancing.
4. The monkey is jumping.
5. The crocodile is fishing.
6. The tiger is sleeping.  

Tuesday, the nineteenth of January
                             Classwork



15.01       Lesson 3 
Тема :  Телефонна розмова. Формування навичок сприймання на слух. 
1) Let's sing
2) SB  p.46;
        WB p.46
3) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота та букву Rr. Намалюйте в зошиті людину чи робота, яка розмовляє по телефону, а поряд малюнок  закреслений в кружечку (що не робить людина). Під малюнком складіть речення:
Friday, the fifteenth of January
    Classwork 
Rr
robot 

The robot is talking on the phone.
He isn't cleaning his goggles.


14.01       Lesson 2 
Тема :  Моє дозвілля. Формування навичок писемного продукування. 
1) Let`s sing
2) SB  p.45;
    WB p.45
3) візьміть  участь у тестуванні (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 24 січня 23:00
https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу.    
4) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота та запишіть 6 складених речень:
              Thursday, the fourteenth of January
                             Classwork



 12.01       Lesson 1  
Тема :  Активний відпочинок.                         Формування лексичних навичок.
1) Let`s sing
2) SB  p.44;
    WB p.44

3) В звичайному зошиті пропишіть число, класна робота та запишіть 6 складених словосполучень:
              Tuesday, the twelfth of January
                             Classwork


3 коментарі: