Дистанційне навчання 2 клас ( 1 семестр 2022)

 Інтерактивний додаток


2-й клас  



 Project "Book for smile😀😀😀"
Пропоную взяти участь у проекті "Книга заради посмішки😄😄😄", де ви зможете виготовити книжечку та відправити її в Уганду (Африка).
На наші книги будуть чекати діти, позбавлені батьківського піклування, діти , батьки яких смертельно хворі.
Принесемо радість та посмішки в їхнє буденне життя!!!

На канікулах обдумайте, яку книжечку можете зробити( в Інтернеті дуже багато варіантів) та можете розпочати роботу нед створенням книги.
Текст книги має бути на англійській мові. Тематику книги вибираєте самостійно(може бути ілюстрована казка, комікс, словничок на певну тему...)
Розмір та форма теж можуть бути різні,  з аплікаціями, об`ємними чи рухомими елементами.
На початку лютого зробимо виставку з наших книг в школі та відправим їх в Уганду. А африканські діти відправлять свої книги нам.
Розкриймо надзвичайний, захоплюючий світ книг та творчості!!!!

🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄

21.12 / 23.12  Lesson 3

Тема : Новий рік та Різдво. Формування умінь усної взаємодії. 
Повторення за I семестр

1) learn a poem

2)  Let's sing

3) зробіть новорічну листівку
Dear mam and dad!
Happy New Year and Merry Christmas🎄🎅🎄
Love,...(ваше ім'я)                  

💙💛👉👉 Для друку

4)  Let's sing






20.12 / 21.12  Lesson 2

Тема : Моя вечірка. Формування умінь усного продукування

1)  Let's sing

2)  SВ - 43p.

     AB - 43p.

3)  Let's sing

4) перегляньте мультик 
- Якого подарунка отримав дідусь, Пепа та Джордж від Санти?
закінчіть речення
The grandfather has got a....
Peppa has got a...
George  has got a....
The grandfather has got a quadcopter.
Peppa has got a rocket.
George has got a boat.




19.12 / 20.12  Lesson 1

Тема : Малюємо клоуна. 
 Проектна робота

1)  Let's sing

2)  SВ - 42p.

     AB - 42p.

3)  Let's sing

4) Створіть свого клоуна та опишіть його. Фото роботи надішліть у Viber та поставте малюнок в папку "ПОРТФОЛІО"
👉👉👉👉 ШАБЛОН




14.12 / 16.12  Lesson 3

Тема : Зовнішність . Діагностувальна робота

1)  Let's sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3)    Діагностувальна робота
-  візьміть охайний листочок в клітинку;
-  на першій сторінці олівцем підпишіть прізвище дитини та клас;
- розгорніть листок та напишіть число, тест;
- в першому завданні  намалюйте гарні кружечки (використовуйте велику монету номіналом в 1грн, або шаблон з картону 2,5см), послухайте запис та намалюйте органи в/на окремому кружечку;
- в другому завданні прочитайте речення та, відповідно до малюнка, зазначте No/Yes;
- в третьому завданні опишіть портрет дівчинки та хлопчика;
-  виконуєте завдання зазначені в презентації 
👉👉 для 2-А, 2-Д TEST
👉👉  для 2-Б, 2-В, 2-Е, 2-Є TEST
-  фото роботи надішліть у Viber спільтоту і до 23.12.2022 принесіть роботу в школу (блакитно-жовта коробка буде на першому поверсі)


13.12 / 14.12  Lesson 2

Тема : Моя вечірка.Фонікс. Формування умінь   усного продукування.

1)  Let's sing

2) Let's descibe Jasmine


This is Jasmine.
She is pretty.
She`s got big brown eyes and long black hair.
She hasn`t got glasses and a red mouth.
I like her very much 💕💕💕
Mauhli
This is Mauhli.
He is funny.
He`s got brown eyes and short black hair.
He hasn`t got glasses and a big nose.
I like him very much 💝💝💝

3)  SВ - 40-41p.

     AB - 41p.

4) опишіть зовнішність свого улюбленого казкового героя (УСНО)

Cinderella
Shrek
Ariel
Aladdin
Spongebob




12.12 / 13.12  Lesson 1

Тема : Моя вечірка. Формування умінь   сприймання на слух.

1)  Let's sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)

3)  SВ - 40-41p.

     AB - 40p.

4)  Let's sing

5) - What colour is it? 👉👉👉Colours

6)Write down in your notebook(запишіть прикметники, кольори та вивчіть їхнє написання )

Tuesday, the 13th of December
Classwork



07.12 / 09.12  Lesson 3

Тема : Опис друзів. Формування умінь зорового сприймання

1)  Let's sing

2) present a photo of your grandparents

3)  SВ - 39p.
     AB - 39p.

4)  Has she got ...?👉👉👉GAME 17

5)Write down in your notebook(прочитайте запитання та запишіть лише короткі відповіді в зошит)
‼️‼️‼️red hair - руде волосся 

Friday, the 9th of December
Homework
1.
2.
3.
4.
5.




06.12 / 07.12  Lesson 2

Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.

1) вчимося читати літеру "Ee"в закритому складі

2) It is time for reading!!!!

3)  Let's sing

4) AB- 91p.
pet - домашній улюбленець
hen - курка
net - сачок

5) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 




05.12 / 06.12  Lesson 1

Тема : Зовнішність дідуся і бабусі. Формування умінь сприйманея на слух.

1)  Let's sing

2)  SВ - 38p.
     AB - 38p.
3)  Write down in your notebook (запишіть в зошити  опис бабусі або дідуся)

Tuesday, the 6th of December
Homework

My grandma 
This is my grandma.
Her name is Mary. She is 67 
She is nice and kind. 
She`s  got grey hair,....
She  hasn`t got a big nose and...  
I love my grandma very much💗💗💗.

АБО
My  grandpa

This is my grandpa.
His name is Max. He is 69 
He is nice and kind. 
He`s got white hair, glasses,....
He hasn`t got a big nose and...  
I love my grandpa very much💗💗💗.

4) на основі записаного тексту в 3 завданні, опишіть УСНО!!! фото своєї бабусі/дідуся.




30.11 / 02.12  Lesson 3

Тема : Зовнішність. Формування умінь усної взаємодії.

1)  Let's sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)

3)   My face   👉👉👉👉   GAME 15
4)  SВ - 37p.
     AB - 37p.
5)  has got / hasn`t got  👉👉   GAME 16

6)  Write down in your notebook
 (запишіть опис зовнішності Сандера, дописуюси слова)

Friday, the 2nd of December
Homework
This is Thunder.
1.He`s got  red h...   
2.He`s got  blue e...
3.He`s got  a small n...
4.He hasn`t got green g......




29.11 / 30.11  Lesson 2

Тема : Обличчя. Формування лексичних навичок
1)  What word can you read?

2)  Let's sing
3)  SВ - 36p.
     AB - 36p.

4)   - What`s this?   👉👉👉 GAME 14

5) Draw a face in your notebook and label it with the new words
(намалюйте обличчя з підписами)

Wednesday, the 30th of November
Homework



28.11 / 29.11  Lesson 1

Тема :   Шкільні речі. Харчування. Сім'я. Узагальнення вивченого. Проектна робота. Діагностувальна робота

1)  Let's sing

2)  SВ - 35p.
     AB - 34-35p.

3) Project (проектна робота) - підпишіть назви меблів та розфарбуйте

4)опишіть УСНО!!! малюнок своєї кімнати 👇👇👇(надішліть відео)

My bedroom

  This is my bedroom.
  I`ve got a table, a bed, a chair, two lamps and a big mat in my bedroom.
  I haven`t got a red sofa, armchairs, a small mirror, a bookcase and a wardrobe in my bedroom.
  I like my bedroom very much.

5)         Діагностувальна робота
   (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). 
Завдання доступні до  
1 грудня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ



23.11 / 25.11  Lesson 3

Тема :   Допоможи природі.Формування умінь писемного продукування.

1) Let`s sing
2)  SВ - 32-33p.

     AB - 32-33p.

3) Let`s sing
4) Put the rubbish into the correct bin (помістіть сміття у правильний контейнер)
👉👉👉Recycling




22.11 / 23.11  Lesson 2

Тема : Фонікс. Формування умінь сприймання на слух.

1) Let`s sing

2) Poem
Every day
Every day, every day
Little children like to play.
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday.

 👉👉👉👉   АУДІОДОДАТОК 

3)  SВ - 30-31p.

     AB - 31p.



21.11 / 22.11  Lesson 1

Тема :  Прибирися! Формування умінь усного продукування.

1)  Let's sing

2)  SВ - 30-31p.

     AB - 30p.

3)  Write down in your notebook
 (запишіть речення в звичайний  зошит, вставляючи this/ that/ these/ those відповідно до малюнків)

Tuesday, the 22d of November
Homework
1. I like that clock.
2.
3.
4.




16.11 / 18.11  Lesson 3

Тема :  Читання час! Формування навичок зорового сприймання.

1) вчимося читати літеру "Oo"  в закритому складі

2) It is time for reading!!!!

3)  Let's sing

speckled log - ряба колода
speckled frogs - плямисті жабенята
They are eating some most delicious bugs -
 Вони їдять найсмачніших жуків

4) AB- 90p.
hog - кабан

5) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 
log - колода
hop - стрибати

👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК



15.11 / 16.11  Lesson 2

Тема :  Моя сім`я. Формування умінь сприймання на слух.

1) Let`s sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)

 👉👉👉👉👉Furniture

3)  SВ - 29p.

     AB - 29p.
4) Make the words(складіть слова УСНО!!)
👉👉👉👉GAME 13
5)  Write down in your notebook
 (запишіть букви по рядочку + речення)

Wednesday, the 16th of November
Homework
Yy
Zz
- Is this armchair yours?
- Yes, it`s mine. / No, it`s not mine.




14.11 / 15.11  Lesson 1

Тема :  Смаки та уподобаннячленів сім'ї. Формування умінь сприймання на слух.

1) Let`s sing

)  Grammar focus

She/he/it likes...
She/he/it doesn`t like_...
Does she/he/it like_....? Yes, she does.
                                        No, he doesn`t.

3) Let`s play

4)  SВ - 28p.

     AB - 28p.

5)  Write down in your notebook (запишіть речення з малюнками)

Tuesday, the 15th of November
Homework
Xx
I like this bed.
I like that bed. 👉  

I like these tables.

I like those tables. 👉




09.11 / 11.11  Lesson 3

Тема :  Меблі у кімнаті. Формування умінь писемного продукування.

1) Let`s sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)

3)  SВ - 27p.

     AB - 27p.
4) This/ that/ these/ those 👉👉👉GAME12

5)  Complete the sentences (доповніть речення)
натискайте на посилання 
👉👉👉  This/that/these/those
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰) 



08.11 / 09.11  Lesson 2

Тема :  Сім'я у кімнаті. Формування лексичних навичок.

1)  Let's sing

2) present a photo of your family

3)  SВ - 26p.

     AB - 26p.
4)  Let's sing
5)  Write down in your notebook ( записати в зошиті букву та слова до кінця рядка)

Wednesday, the 9th of November
Homework
Ww
lamp
mirror
wardrobe
mat





07.11 / 08.11  Lesson 1

Тема :  Моя родина. Формування умінь усного продукування.

1)  Let's sing

2)  SВ - 95p.
3) Family members (члени родини)
👉👉👉FAMILY

4)  Write down in your notebook 
(запишіть в зошити речення з розшифрованими словами, замість синіх слів підставте свої дані)

Tuesday, the 8th of November
Homework

My family
     My name is Illia.
    This is my big ......(imyfla).
   I have got a.......(omtreh), a.......(afthre), а......(robhtre) , a........(iserts),  а .....(gmraohtnder) and а........(grfaathnedr). My mother’s name is   Marta. She is 27 . She is nice and kind. 
    I love my family very much💗💗💗.

5) на основі записаного тексту в 4 завданні, опишіть УСНО!!! фото своєї сім'ї або цей малюнок👇👇👇





02.11 / 04.11  Lesson 3

Тема :  Сім'я. Час Формування умінь усної взаємодії.

1) let`s repeat the members of our family (повторюємо назви членів родини)
2) Let`s learn the poem (вчимо вірша)

3)  SВ - 88p.
4) - What time is it?👉👉GAME 11

5)  Let's sing

6) Write down in your notebook (запишіть число, класна робота та слова)

Friday, the 4th of November
Classwork

Uu

Vv
Family

mother - father 

sister - brother
aunt - uncle
grandmother - grandfather




01.11 / 02.11  Lesson 2

Тема :  Улюблена їжа тварин. Час. Узагальнення вивченого з теми "Тварини". Діагностувальна робота.
1)  Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) 
Діагностувальна робота
4) TIME
5) 
-What time is it? ( назвіть усно котра година)





31.10 / 01.11  Lesson 1

Тема :  Що люблять тварини? Формування умінь писемного продукування.
1)  Let's sing
2) Let`s learn the poem (вчимо вірша)

3)  SВ - 24p.

     AB - 24p.
4)Write down in your notebook 
   За зразком Впр.2, 24с.(зошит) створіть свою загадку та запишіть її в звичайний зошит.

5) the interesting task (цікавe завдання)
Сфотографуйтеся з улюбленою твариною!!!
 Введіть назву тварини в Google (на iPhone або Android), а потім натисніть нижче «Перегляд в 3D». За 30 секунд у вас вдома з'явиться тварина! Можна зменшити її чи  збільшити на всю кімнату! Ви можете сфотографуватися або зняти відео з нею. 
"Оживити" можна таких тварин : 
лев 🦁 
панда 🐼
тигр 🐅 
гепард 🐆
акула 🦈
їжачок 🦔
качка 🦆
імператорський пінгвін 🐧
вовк 🐺
козел 🐐 
ротвейлер 🦮
змії 🐍
орел 🦅
бурий ведмідь 🐻
алігатор 🐊 
кінь 🐎
шотландський поні 
Ара
мопс
черепаха 🐢 
кішка 🐈
восьминіг 🐙
собака 🐕‍



19.10 / 21.10  Lesson 3

Тема : Втеча з зоопарку. Фонікс.Формування умінь усного продукування.
1)  Let's sing

2) Let's guess the riddles!
👉👉👉 ANIMALS

3)  SВ - 22-23p.

     AB - 22-23p.

4) the interesting task (цікавe завдання)
Watch the cartoon. It is about Peppa Pig at the Zoo. (перегляньте мультфільм про свинку Пеппу в зоопарку)
- What animals are the zoo keepers? (Які тварини є охоронцями зоопарку?)
- What animals live at the Zoo? (Які тварини живуть в зоопарку?)




18.10 / 19.10  Lesson 2

Тема : Працівник зоопарку. Формування умінь зорового сприймання.

1)  Let's sing
2) - Does he / she like....?👉👉GAME 10

3SВ - 22-23p.


4) Write down in your notebook  (розшифруйте піраміду слів, поставивши букви в правильній послідовності)

5)  Organize the guestions and answer  ( утворіть запитання, поставивши слова в правильній послідовності, та дайте на них відповідь). Питання та останні дві відповіді необхідно вдрукувати самостійно. Не забудьте про розділові знаки та знак питання.

 натискайте на посилання 
👉👉👉  Does he/she like....?
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰) 



17.10 / 18.10  Lesson 1

Тема : Улюблена їжа мого друга. Формування умінь писемного продукування.
1) Let`s learn the poem (вчимо вірша)
2) - What wild animal is it?
3) SВ - 21p.
    AB - 21p

4) - Does she/he like....?

5)  Let's sing

6) Write down in your notebook ( запишіть в зошити)





12.10 / 14.10  Lesson 3

Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.
1) вчимося читати літеру "Ii"  в закритому складі

2) It is time for reading!!!!

3)  Let's sing

4) AB- 89p.
sit - сидіти
dig - копати
swim - плавати
skip - стрибати

5) -Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та 3 речення)

6) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 
pit - яма
dig - копати
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 





11.10 / 12.10  Lesson 2

Тема :  Їжа тварин. Формування умінь сприймання на слух.

1) Let's recall the words (повторюємо слова)

2)     I (я) like_.(люблю)
        I like apples🍎🍏🍎.
(Мені подобаються яблука)
         I don't like apples.
(Мені не подобаються яблука)


  He/She (він/вона) likes.(любить)
  He/She likes apples🍎🍏🍎.
  (Йому/Їй подобаються яблука)
  He/She doesn't like_  apples.
  (Йому/Їй не подобаються яблука)

Let's play  👉👉👉👉GAME 9

3) SВ - 20p.
    AB - 20p.

4)  Let's sing

5) Write down in your notebook ( запишіть в зошити)





10.10 / 11.10  Lesson 1

Тема :  Овочі і фрукти для тварин. Формування умінь усної взаємодії.

1)  Let's sing

2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) SВ - 19p.
    AB - 19p.



4) 🐘🐧🐫🐊🐅намалюйте тварину (або виріжіть з обкладинки старого зошита) на звичайному аркуші паперу. Домалюйте хмаринки з підписами про те , що тварина любить і чого не любить. 

5) візьміть  участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). 
Завдання доступні до  16 жовтня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ



05.10 / 07.10  Lesson 3

Тема :  У зоопарку. Формування лексичних навичок.
1)  Let's sing
2) SВ - 18p.
     AB - 18p.
3)  Let's sing
4) Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та три слова по рядочку)





04.10 / 05.10  Lesson 2

Тема :  Узагальнення вивченого матеріалу з теми. Діагностувальна робота.
1)  Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) 
Діагностувальна робота

4) TANGRAM
     АВ - 16p.







03.10 / 04.10  Lesson 1

Тема : Грабіжники. Фонікс. Формування умінь усного продукування. Танграм. Різні форми.
1)  Let's sing

2)   I am wearing a...  👉👉👉👉👉GAME 8
3) Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та три речення)

4SВ - 14-15p.
     AB - 15p.

5) TANGRAM
       SВ - 16 - 17p.

6) створіть свої силуети за допомогою "Танграма". 
Найкращий результат зафіксуйте клеєм на папері. Свою роботу для зберігання помістіть в папку "Портфоліо"

    Можете обрати свій силует за посиланням 
👉👉👉👉 ТАНГРАМ




28.09 / 30.09  Lesson 3

Тема : Грабіжники.Формування умінь зорового сприймання.

1)  Let's sing
 2SВ - 14-15p.

     AB - 14p.
3)  Let's sing

4) Write down in your notebook

   -    запишіть в зошити назви предметів, вставляючи             пропущені літери;

   -     розгадайте зашифровані слова





27.09 / 28.09  Lesson 2

Тема :  Де олівець? Формування умінь усної взаємодії.

1) Let`s learn the poem (вчимо вірша)

2) - What's this?   👉👉👉👉   GAME 7
3) let`s sing

4)  SВ - 13p.
     AB - 13p.

5) Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та намалюйте малюнки до прийменників in, on, under )

6) the interesting task (цікавe завдання)
Перегляньте мультфільм. Спробуйте озвучити мультфільм, міняючи голос для кожного героя.
- Where's the pensil?
 - It's ...... the table.



26.09 / 27.09  Lesson 1

Тема :  Читання час! Формування навичок зорового сприймання.

1)  let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)
👉👉👉👉GAME 6

2) It is time for reading!!!!

3) let`s sing
4) AB- 88p.

5) -Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та 3 речення)

6) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 




21.09 / 23.09  Lesson 3

Тема :  Шкільні меблі. Формування умінь сприймання на слух.

1) let`s sing

2) Let`s sing

3)  SВ - 12p.
     AB - 12p.

4) візьміть  участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). 
Завдання доступні до  25 вересня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ





20.09 / 21.09  Lesson 2

Тема :  Дивись, що в мене є! Формування умінь зорового сприймання.

1) Let`s sing
2)Numbers  👉👉👉 GAME 5

3)  SВ - 11p.
     AB - 11p.

4) -Write down in your notebook(напишіть назви  п'яти наступних цифр до кінця рядка, підкресліть "хвостики"😉😉😉)




19.09 / 20.09  Lesson 1

Тема : Шкільний рюкзак. Формування умінь писемного продукування.

1) Let`s sing

2) Let`s count the animals. 
- How many animals can you see? 
                  - I can see..
( Парахуйте тварини. Скільки бачите тварин?)

3) Let`s count

4)  SВ - 10p.
     AB - 10p.
5) -Write down in your notebook(пропишіть в звичайному зошиті цифри 11-20 кольоровими ручками/фломастерами + напишіть назви  п'яти цифр до кінця рядка)



14.09 / 16.09  Lesson 3

Тема :  Вирішення проблеми.Формування умінь усного продукування.


1)  Let`s sing
2) Alphabet   👉👉👉👉  GAME 4

4)  SВ - 9p.
     AB - 9p.

5) Let`s read! 
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 






13.09 / 14.09  Lesson 2

Тема : Пригоди з потягом. Формування умінь сприймання на слух.

1) let`s sing
2) Let`s sing a song
3) Alphabet   👉👉👉👉 GAME 3

4)  SВ - 8p.
     AB - 8p.




12.09 / 13.09  Lesson 1

Тема : Щкільне приладдя. Формування умінь зорового сприймання.

1) Let`s sing

2) - Were you able to guess my code word? ( - Чи змогли ви розгадати моє закодоване слово?)

                              S C H O O L
3)  SВ - 7p.
     AB - 7p.
4) -Write down in your notebook(пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку  
5) match the letters  (поєднайте маленькі та великі літери)
 натискайте на посилання 👉👉👉  ALPHABET
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу з рухомими завданнями, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰) 




08.09 / 09.09  Lesson 3

Тема : Знову до школи! Формування умінь усного продукування.

1) Let`s sing


2)                     Queen Elizabeth II








3) Let`s remember the alphabet
4)  SВ - 6p.
     AB - 6p.
5)
намалюйте свою улюблену букву  фломастером свого улюбленого кольору (аркуш А5)
 - What is your favourite letter?
                            - My favourite letter is...
- What is your favourite colour?

                            - My favourite colour is...

6) на зворотній стороні аркуша запишіть порядок цифр

            19       3               15        15     12 

!!!Розшифруйте закодоване слово за допомогою алфавіту (цифра - це порядковий номер літери в алфавіті)   




06.09 / 07.09  Lesson 2

Тема : Зустріч з друзями.Формування умінь усної взаємодії.

1)  Let's sing
 2SВ - 5p.

     AB - 5p.
3) - Have you got a book?👉👉👉👉GAME 2
4) Write down in your notebook (пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку ) 





05.09 / 06.09  Lesson 1

Тема : Мій клас. Формування лексичних навичок. 

1) Let`s sing
2) - What is your name?👉👉👉👉 GAME 1
3) SВ - 4p.
      AB - 4p.     
4) Let`s sing
5) 
Write down in your notebook (пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку ) 
6) Let`s sing and repeat the words( співайте та повторюйте слова)









Немає коментарів:

Дописати коментар