Інтерактивний додаток
Project "Book for smile😀😀😀"Пропоную взяти участь у проекті "Книга заради посмішки😄😄😄", де ви зможете виготовити книжечку та відправити її в Уганду (Африка).На наші книги будуть чекати діти, позбавлені батьківського піклування, діти , батьки яких смертельно хворі.Принесемо радість та посмішки в їхнє буденне життя!!!
На канікулах обдумайте, яку книжечку можете зробити( в Інтернеті дуже багато варіантів) та можете розпочати роботу нед створенням книги.Текст книги має бути на англійській мові. Тематику книги вибираєте самостійно(може бути ілюстрована казка, комікс, словничок на певну тему...)Розмір та форма теж можуть бути різні, з аплікаціями, об`ємними чи рухомими елементами.На початку лютого зробимо виставку з наших книг в школі та відправим їх в Уганду. А африканські діти відправлять свої книги нам.Розкриймо надзвичайний, захоплюючий світ книг та творчості!!!!
🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄
21.12 / 23.12 Lesson 3
Тема : Новий рік та Різдво. Формування умінь усної взаємодії. Повторення за I семестр
Тема : Новий рік та Різдво. Формування умінь усної взаємодії.
Повторення за I семестр
1) learn a poem
3) зробіть новорічну листівкуDear mam and dad!Happy New Year and Merry Christmas🎄🎅🎄Love,...(ваше ім'я) 👉👉👉 Шаблон листівки
💙💛👉👉 Для друку
4) Let's sing
20.12 / 21.12 Lesson 2
Тема : Моя вечірка. Формування умінь усного продукування
Тема : Моя вечірка. Формування умінь усного продукування
1) Let's sing
2) SВ - 43p.
AB - 43p.
3) Let's sing
4) перегляньте мультик
- Якого подарунка отримав дідусь, Пепа та Джордж від Санти?
закінчіть речення
The grandfather has got a....
Peppa has got a...
George has got a....
The grandfather has got a quadcopter.
Peppa has got a rocket.
Peppa has got a rocket.
George has got a boat.
19.12 / 20.12 Lesson 1
Тема : Малюємо клоуна. Проектна робота
Тема : Малюємо клоуна.
Проектна робота
1) Let's sing
2) SВ - 42p.
AB - 42p.
3) Let's sing
4) Створіть свого клоуна та опишіть його. Фото роботи надішліть у Viber та поставте малюнок в папку "ПОРТФОЛІО"👉👉👉👉 ШАБЛОН
14.12 / 16.12 Lesson 3
Тема : Зовнішність . Діагностувальна робота
Тема : Зовнішність . Діагностувальна робота
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)3) Діагностувальна робота- візьміть охайний листочок в клітинку;- на першій сторінці олівцем підпишіть прізвище дитини та клас;- розгорніть листок та напишіть число, тест;- в першому завданні намалюйте гарні кружечки (використовуйте велику монету номіналом в 1грн, або шаблон з картону 2,5см), послухайте запис та намалюйте органи в/на окремому кружечку;- в другому завданні прочитайте речення та, відповідно до малюнка, зазначте No/Yes;- в третьому завданні опишіть портрет дівчинки та хлопчика;- виконуєте завдання зазначені в презентації 👉👉 для 2-А, 2-Д TEST👉👉 для 2-Б, 2-В, 2-Е, 2-Є TEST- фото роботи надішліть у Viber спільтоту і до 23.12.2022 принесіть роботу в школу (блакитно-жовта коробка буде на першому поверсі)
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) Діагностувальна робота
- візьміть охайний листочок в клітинку;
- на першій сторінці олівцем підпишіть прізвище дитини та клас;
- розгорніть листок та напишіть число, тест;
- в першому завданні намалюйте гарні кружечки (використовуйте велику монету номіналом в 1грн, або шаблон з картону 2,5см), послухайте запис та намалюйте органи в/на окремому кружечку;
- в другому завданні прочитайте речення та, відповідно до малюнка, зазначте No/Yes;
- в третьому завданні опишіть портрет дівчинки та хлопчика;
- виконуєте завдання зазначені в презентації
👉👉 для 2-А, 2-Д TEST
👉👉 для 2-Б, 2-В, 2-Е, 2-Є TEST
- фото роботи надішліть у Viber спільтоту і до 23.12.2022 принесіть роботу в школу (блакитно-жовта коробка буде на першому поверсі)
13.12 / 14.12 Lesson 2
Тема : Моя вечірка.Фонікс. Формування умінь усного продукування.
Тема : Моя вечірка.Фонікс. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) Let's descibe Jasmine
This is Jasmine.
She is pretty.
She`s got big brown eyes and long black hair.
She hasn`t got glasses and a red mouth.
I like her very much 💕💕💕
Mauhli
3) SВ - 40-41p.
AB - 41p.
12.12 / 13.12 Lesson 1
Тема : Моя вечірка. Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Моя вечірка. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) SВ - 40-41p.
AB - 40p.
4) Let's sing
6)Write down in your notebook(запишіть прикметники, кольори та вивчіть їхнє написання )
Tuesday, the 13th of DecemberClasswork
07.12 / 09.12 Lesson 3
Тема : Опис друзів. Формування умінь зорового сприймання
Тема : Опис друзів. Формування умінь зорового сприймання
1) Let's sing
1) Let's sing
3) SВ - 39p. AB - 39p.
4) Has she got ...?👉👉👉GAME 17
4) Has she got ...?👉👉👉GAME 17
5)Write down in your notebook(прочитайте запитання та запишіть лише короткі відповіді в зошит)‼️‼️‼️red hair - руде волосся
Friday, the 9th of DecemberHomework1.2.3.4.5.
06.12 / 07.12 Lesson 2
Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.
Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.
1) вчимося читати літеру "Ee"в закритому складі
1) вчимося читати літеру "Ee"в закритому складі
2) It is time for reading!!!!
3) Let's sing
5) Let`s read! Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти 👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК
5) Let`s read!
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 05.12 / 06.12 Lesson 1
Тема : Зовнішність дідуся і бабусі. Формування умінь сприйманея на слух.
Тема : Зовнішність дідуся і бабусі. Формування умінь сприйманея на слух.
1) Let's sing
2) SВ - 38p. AB - 38p.
Tuesday, the 6th of DecemberHomework
My grandma
This is my grandma.Her name is Mary. She is 67 . She is nice and kind. She`s got grey hair,....She hasn`t got a big nose and... I love my grandma very much💗💗💗.
АБОMy grandpa
This is my grandpa.His name is Max. He is 69 . He is nice and kind. He`s got white hair, glasses,....He hasn`t got a big nose and... I love my grandpa very much💗💗💗.
4) на основі записаного тексту в 3 завданні, опишіть УСНО!!! фото своєї бабусі/дідуся.
30.11 / 02.12 Lesson 3
Тема : Зовнішність. Формування умінь усної взаємодії.
Тема : Зовнішність. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) My face 👉👉👉👉 GAME 154) SВ - 37p. AB - 37p.5) has got / hasn`t got 👉👉 GAME 16
5) has got / hasn`t got 👉👉 GAME 16
6) Write down in your notebook
Friday, the 2nd of December
Homework
This is Thunder.
1.He`s got red h... 2.He`s got blue e...
3.He`s got a small n...
4.He hasn`t got green g......
29.11 / 30.11 Lesson 2
Тема : Обличчя. Формування лексичних навичок1) What word can you read?
Тема : Обличчя. Формування лексичних навичок
1) What word can you read?
2) Let's sing3) SВ - 36p. AB - 36p.4) - What`s this? 👉👉👉 GAME 14
5) Draw a face in your notebook and label it with the new words(намалюйте обличчя з підписами)
Wednesday, the 30th of NovemberHomework
28.11 / 29.11 Lesson 1
Тема : Шкільні речі. Харчування. Сім'я. Узагальнення вивченого. Проектна робота. Діагностувальна робота
Тема : Шкільні речі. Харчування. Сім'я. Узагальнення вивченого. Проектна робота. Діагностувальна робота
1) Let's sing
2) SВ - 35p. AB - 34-35p.
3) Project (проектна робота) - підпишіть назви меблів та розфарбуйте
4)опишіть УСНО!!! малюнок своєї кімнати 👇👇👇(надішліть відео)
My bedroom
This is my bedroom.
I`ve got a table, a bed, a chair, two lamps and a big mat in my bedroom.
I haven`t got a red sofa, armchairs, a small mirror, a bookcase and a wardrobe in my bedroom.
I like my bedroom very much.
5) Діагностувальна робота (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 1 грудня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
23.11 / 25.11 Lesson 3
Тема : Допоможи природі.Формування умінь писемного продукування.
Тема : Допоможи природі.Формування умінь писемного продукування.
1) Let`s sing2) SВ - 32-33p.
AB - 32-33p.
3) Let`s sing4) Put the rubbish into the correct bin (помістіть сміття у правильний контейнер)👉👉👉Recycling
22.11 / 23.11 Lesson 2
Тема : Фонікс. Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Фонікс. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let`s sing
2) Poem Every dayEvery day, every dayLittle children like to play.Sunday, Monday, Tuesday,Wednesday, Thursday, Friday,Saturday.
👉👉👉👉 АУДІОДОДАТОК
2) Poem
Every day
Every day, every day
Little children like to play.
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday.
👉👉👉👉 АУДІОДОДАТОК
3) SВ - 30-31p.
AB - 31p.
21.11 / 22.11 Lesson 1
Тема : Прибирися! Формування умінь усного продукування.
Тема : Прибирися! Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 30-31p.
AB - 30p.
3) Write down in your notebook (запишіть речення в звичайний зошит, вставляючи this/ that/ these/ those відповідно до малюнків)
Tuesday, the 22d of NovemberHomework1. I like that clock.2.3.4.
16.11 / 18.11 Lesson 3
Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.
Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.
1) вчимося читати літеру "Oo" в закритому складі
1) вчимося читати літеру "Oo" в закритому складі
2) It is time for reading!!!!
3) Let's sing
speckled log - ряба колода
speckled frogs - плямисті жабенята
They are eating some most delicious bugs -
Вони їдять найсмачніших жуків
5) Let`s read! Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти log - колодаhop - стрибати
5) Let`s read!
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти
log - колода
hop - стрибати
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК
15.11 / 16.11 Lesson 2
Тема : Моя сім`я. Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Моя сім`я. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let`s sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
👉👉👉👉👉Furniture
3) SВ - 29p.
AB - 29p.4) Make the words(складіть слова УСНО!!)👉👉👉👉GAME 135) Write down in your notebook (запишіть букви по рядочку + речення)
Wednesday, the 16th of NovemberHomeworkYyZz- Yes, it`s mine. / No, it`s not mine.
14.11 / 15.11 Lesson 1
Тема : Смаки та уподобаннячленів сім'ї. Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Смаки та уподобаннячленів сім'ї. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let`s sing
2 ) Grammar focus
3) Let`s play
4) SВ - 28p.
4) SВ - 28p.
AB - 28p.
5) Write down in your notebook (запишіть речення з малюнками)Tuesday, the 15th of NovemberHomeworkXxI like this bed.
I like that bed. 👉 


09.11 / 11.11 Lesson 3
Тема : Меблі у кімнаті. Формування умінь писемного продукування.
Тема : Меблі у кімнаті. Формування умінь писемного продукування.
1) Let`s sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) SВ - 27p.
AB - 27p.4) This/ that/ these/ those 👉👉👉GAME12
4) This/ that/ these/ those 👉👉👉GAME12
5) Complete the sentences (доповніть речення)натискайте на посилання !!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
08.11 / 09.11 Lesson 2
Тема : Сім'я у кімнаті. Формування лексичних навичок.
Тема : Сім'я у кімнаті. Формування лексичних навичок.
1) Let's sing
2) present a photo of your family
2) present a photo of your family
3) SВ - 26p.
AB - 26p.4) Let's sing5) Write down in your notebook ( записати в зошиті букву та слова до кінця рядка)
4) Let's sing
5) Write down in your notebook ( записати в зошиті букву та слова до кінця рядка)
Wednesday, the 9th of NovemberHomeworkWwlampmirrorwardrobemat
07.11 / 08.11 Lesson 1
Тема : Моя родина. Формування умінь усного продукування.
Тема : Моя родина. Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) SВ - 95p.
3) Family members (члени родини)
👉👉👉FAMILY
4) Write down in your notebook (запишіть в зошити речення з розшифрованими словами, замість синіх слів підставте свої дані)
Tuesday, the 8th of NovemberHomework
My family
My name is Illia. This is my big ......(imyfla). I have got a.......(omtreh), a.......(afthre), а......(robhtre) , a........(iserts), а .....(gmraohtnder) and а........(grfaathnedr). My mother’s name is Marta. She is 27 . She is nice and kind. I love my family very much💗💗💗.
5) на основі записаного тексту в 4 завданні, опишіть УСНО!!! фото своєї сім'ї або цей малюнок👇👇👇
02.11 / 04.11 Lesson 3
Тема : Сім'я. Час Формування умінь усної взаємодії.
Тема : Сім'я. Час Формування умінь усної взаємодії.
1) let`s repeat the members of our family (повторюємо назви членів родини)2) Let`s learn the poem (вчимо вірша)
3) SВ - 88p.4) - What time is it?👉👉GAME 11
4) - What time is it?👉👉GAME 11
5) Let's sing
6) Write down in your notebook (запишіть число, класна робота та слова)Friday, the 4th of NovemberClasswork
Uu
Friday, the 4th of November
Classwork
Vv
Family
mother - father
sister - brother
aunt - uncle
grandmother - grandfather
01.11 / 02.11 Lesson 2
Тема : Улюблена їжа тварин. Час. Узагальнення вивченого з теми "Тварини". Діагностувальна робота.1) Let's sing2) Let's recall the words (повторюємо слова)3) Діагностувальна робота4) TIME5) -What time is it? ( назвіть усно котра година)
Тема : Улюблена їжа тварин. Час. Узагальнення вивченого з теми "Тварини". Діагностувальна робота.
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)3) Діагностувальна робота
4) TIME
5) -What time is it? ( назвіть усно котра година)
31.10 / 01.11 Lesson 1
3) SВ - 24p.
AB - 24p.4)Write down in your notebook За зразком Впр.2, 24с.(зошит) створіть свою загадку та запишіть її в звичайний зошит.
5) the interesting task (цікавe завдання)Сфотографуйтеся з улюбленою твариною!!! Введіть назву тварини в Google (на iPhone або Android), а потім натисніть нижче «Перегляд в 3D». За 30 секунд у вас вдома з'явиться тварина! Можна зменшити її чи збільшити на всю кімнату! Ви можете сфотографуватися або зняти відео з нею. "Оживити" можна таких тварин : лев 🦁 панда 🐼тигр 🐅 гепард 🐆акула 🦈їжачок 🦔качка 🦆імператорський пінгвін 🐧вовк 🐺козел 🐐 ротвейлер 🦮змії 🐍орел 🦅бурий ведмідь 🐻алігатор 🐊 кінь 🐎шотландський поні Арамопсчерепаха 🐢 кішка 🐈восьминіг 🐙собака 🐕
4)Write down in your notebook
За зразком Впр.2, 24с.(зошит) створіть свою загадку та запишіть її в звичайний зошит.
5) the interesting task (цікавe завдання)
Сфотографуйтеся з улюбленою твариною!!!
Введіть назву тварини в Google (на iPhone або Android), а потім натисніть нижче «Перегляд в 3D». За 30 секунд у вас вдома з'явиться тварина! Можна зменшити її чи збільшити на всю кімнату! Ви можете сфотографуватися або зняти відео з нею.
"Оживити" можна таких тварин :
лев 🦁
панда 🐼
тигр 🐅
гепард 🐆
акула 🦈
їжачок 🦔
качка 🦆
імператорський пінгвін 🐧
вовк 🐺
козел 🐐
ротвейлер 🦮
змії 🐍
орел 🦅
бурий ведмідь 🐻
алігатор 🐊
кінь 🐎
шотландський поні
Ара
мопс
черепаха 🐢
кішка 🐈
восьминіг 🐙
собака 🐕
19.10 / 21.10 Lesson 3
Тема : Втеча з зоопарку. Фонікс.Формування умінь усного продукування.1) Let's sing
Тема : Втеча з зоопарку. Фонікс.Формування умінь усного продукування.
1) Let's sing
2) Let's guess the riddles!👉👉👉 ANIMALS
3) SВ - 22-23p.
AB - 22-23p.
4) the interesting task (цікавe завдання)Watch the cartoon. It is about Peppa Pig at the Zoo. (перегляньте мультфільм про свинку Пеппу в зоопарку) - What animals are the zoo keepers? (Які тварини є охоронцями зоопарку?)- What animals live at the Zoo? (Які тварини живуть в зоопарку?)
18.10 / 19.10 Lesson 2
Тема : Працівник зоопарку. Формування умінь зорового сприймання.
Тема : Працівник зоопарку. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing2) - Does he / she like....?👉👉GAME 10
3) SВ - 22-23p.
4) Write down in your notebook (розшифруйте піраміду слів, поставивши букви в правильній послідовності)
5) Organize the guestions and answer ( утворіть запитання, поставивши слова в правильній послідовності, та дайте на них відповідь). Питання та останні дві відповіді необхідно вдрукувати самостійно. Не забудьте про розділові знаки та знак питання.
натискайте на посилання !!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
5) Organize the guestions and answer ( утворіть запитання, поставивши слова в правильній послідовності, та дайте на них відповідь). Питання та останні дві відповіді необхідно вдрукувати самостійно. Не забудьте про розділові знаки та знак питання.
натискайте на посилання
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
17.10 / 18.10 Lesson 1
5) Let's sing
12.10 / 14.10 Lesson 3
Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.1) вчимося читати літеру "Ii" в закритому складі
Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.
1) вчимося читати літеру "Ii" в закритому складі
2) It is time for reading!!!!
3) Let's sing
5) -Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та 3 речення)
6) Let`s read! Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти pit - ямаdig - копати👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК
6) Let`s read!
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти
pit - яма
dig - копати
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 11.10 / 12.10 Lesson 2
Тема : Їжа тварин. Формування умінь сприймання на слух.
Тема : Їжа тварин. Формування умінь сприймання на слух.
1) Let's recall the words (повторюємо слова)
2) I (я) like_.(люблю) I like apples🍎🍏🍎.(Мені подобаються яблука) I don't like apples.(Мені не подобаються яблука)
He/She (він/вона) likes.(любить) He/She likes apples🍎🍏🍎. (Йому/Їй подобаються яблука) He/She doesn't like_ apples. (Йому/Їй не подобаються яблука)
Let's play 👉👉👉👉GAME 9
3) SВ - 20p.
AB - 20p.
AB - 20p.
4) Let's sing
10.10 / 11.10 Lesson 1
Тема : Овочі і фрукти для тварин. Формування умінь усної взаємодії.
Тема : Овочі і фрукти для тварин. Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing
2) Let's recall the words (повторюємо слова)
3) SВ - 19p.
AB - 19p.
AB - 19p.
4) 🐘🐧🐫🐊🐅намалюйте тварину (або виріжіть з обкладинки старого зошита) на звичайному аркуші паперу. Домалюйте хмаринки з підписами про те , що тварина любить і чого не любить.
5) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 16 жовтня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
05.10 / 07.10 Lesson 3
04.10 / 05.10 Lesson 2
Тема : Узагальнення вивченого матеріалу з теми. Діагностувальна робота.1) Let's sing2) Let's recall the words (повторюємо слова)3) Діагностувальна робота
Тема : Узагальнення вивченого матеріалу з теми. Діагностувальна робота.
1) Let's sing
4) TANGRAM АВ - 16p.
4) TANGRAM
АВ - 16p.
03.10 / 04.10 Lesson 1
Тема : Грабіжники. Фонікс. Формування умінь усного продукування. Танграм. Різні форми.
1) Let's sing
2) I am wearing a... 👉👉👉👉👉GAME 83) Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та три речення)
4) SВ - 14-15p.
AB - 15p.
AB - 15p.
5) TANGRAM
SВ - 16 - 17p.
SВ - 16 - 17p.
6) створіть свої силуети за допомогою "Танграма". Найкращий результат зафіксуйте клеєм на папері. Свою роботу для зберігання помістіть в папку "Портфоліо"
Можете обрати свій силует за посиланням
👉👉👉👉 ТАНГРАМ
28.09 / 30.09 Lesson 3
Тема : Грабіжники.Формування умінь зорового сприймання.
1) Let's sing 2) SВ - 14-15p.
AB - 14p.3) Let's sing
3) Let's sing
4) Write down in your notebook
- запишіть в зошити назви предметів, вставляючи пропущені літери;
- розгадайте зашифровані слова
27.09 / 28.09 Lesson 2
Тема : Де олівець? Формування умінь усної взаємодії.
1) Let`s learn the poem (вчимо вірша)
2) - What's this? 👉👉👉👉 GAME 73) let`s sing
4) SВ - 13p. AB - 13p.
5) Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та намалюйте малюнки до прийменників in, on, under )
6) the interesting task (цікавe завдання)Перегляньте мультфільм. Спробуйте озвучити мультфільм, міняючи голос для кожного героя. - Where's the pensil? - It's ...... the table.
26.09 / 27.09 Lesson 1
Тема : Читання час! Формування навичок зорового сприймання.
1) let`s speak 😉😉😉 (давайте поговоримо)👉👉👉👉GAME 6
2) It is time for reading!!!!
5) -Write down in your notebook ( запишіть в зошити наступні дві літери та 3 речення)
6) Let`s read!
Надішліть відео чи аудіо звіт до спільноти
👉👉👉👉АУДІОДОДАТОК 21.09 / 23.09 Lesson 3
Тема : Шкільні меблі. Формування умінь сприймання на слух.
1) let`s sing
2) Let`s sing
2) Let`s sing
3) SВ - 12p. AB - 12p.
4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня). Завдання доступні до 25 вересня 23:00Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
4) візьміть участь у тестуванні "На Урок" (зазначте прізвище та клас в графі ім'я учня).
Завдання доступні до 25 вересня 23:00
Натисніть посилання👉👉👉 ТЕСТ
20.09 / 21.09 Lesson 2
Тема : Дивись, що в мене є! Формування умінь зорового сприймання.
1) Let`s sing2)Numbers 👉👉👉 GAME 5
3) SВ - 11p. AB - 11p.
4) -Write down in your notebook(напишіть назви п'яти наступних цифр до кінця рядка, підкресліть "хвостики"😉😉😉)
19.09 / 20.09 Lesson 1
Тема : Шкільний рюкзак. Формування умінь писемного продукування.
1) Let`s sing
2) Let`s count the animals. - How many animals can you see? - I can see..( Парахуйте тварини. Скільки бачите тварин?)
4) SВ - 10p. AB - 10p.5) -Write down in your notebook(пропишіть в звичайному зошиті цифри 11-20 кольоровими ручками/фломастерами + напишіть назви п'яти цифр до кінця рядка)
14.09 / 16.09 Lesson 3
Тема : Вирішення проблеми.Формування умінь усного продукування.
1) Let`s sing
4) SВ - 9p. AB - 9p.
13.09 / 14.09 Lesson 2
Тема : Пригоди з потягом. Формування умінь сприймання на слух.
1) let`s sing2) Let`s sing a song
2) Let`s sing a song
4) SВ - 8p. AB - 8p.
12.09 / 13.09 Lesson 1
Тема : Щкільне приладдя. Формування умінь зорового сприймання.
1) Let`s sing
2) - Were you able to guess my code word? ( - Чи змогли ви розгадати моє закодоване слово?)
S C H O O L
3) SВ - 7p.
AB - 7p.
4) -Write down in your notebook(пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку 5) match the letters (поєднайте маленькі та великі літери)
!!!!!!!Якщо ви виконали електронну вправу з рухомими завданнями, то після натискання кнопки FINISH вписуйте мою електронну пошту vn-galina@ukr.net ( тоді я буду бачити ваші результати 🥰🥰🥰)
08.09 / 09.09 Lesson 3
Тема : Знову до школи! Формування умінь усного продукування.
3) Let`s remember the alphabet4) SВ - 6p. AB - 6p.5) намалюйте свою улюблену букву фломастером свого улюбленого кольору (аркуш А5) - What is your favourite letter? - My favourite letter is...- What is your favourite colour?
3) Let`s remember the alphabet
4) SВ - 6p.
AB - 6p.
5) намалюйте свою улюблену букву фломастером свого улюбленого кольору (аркуш А5) - My favourite colour is...
6) на зворотній стороні аркуша запишіть порядок цифр
19 3 8 15 15 12
!!!Розшифруйте закодоване слово за допомогою алфавіту (цифра - це порядковий номер літери в алфавіті)
6) на зворотній стороні аркуша запишіть порядок цифр
19 3 8 15 15 12
!!!Розшифруйте закодоване слово за допомогою алфавіту (цифра - це порядковий номер літери в алфавіті)
06.09 / 07.09 Lesson 2
Тема : Зустріч з друзями.Формування умінь усної взаємодії.
1) Let's sing 2) SВ - 5p.
AB - 5p.3) - Have you got a book?👉👉👉👉GAME 2
4) Write down in your notebook (пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку )
4) Write down in your notebook (пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку )
05.09 / 06.09 Lesson 1
Тема : Мій клас. Формування лексичних навичок.
1) Let`s sing2) - What is your name?👉👉👉👉 GAME 13) SВ - 4p. AB - 4p. 4) Let`s sing5) Write down in your notebook (пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку )
1) Let`s sing
2) - What is your name?👉👉👉👉 GAME 1
4) Let`s sing
5) Write down in your notebook (пропишіть в звичайному зошиті дві літери + 3 нових слова по рядку ) 
























.png)
.png)
.png)




Немає коментарів:
Дописати коментар